Gå til innhold

Transformers II: Revenge of the Fallen


georgios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det finnes mange regissører som lager bedre popcornfilmer enn b.y, filmer som faktisk har spenning og intensitet, i motstning til uoversiktlig, rotete og kaotiske hvor t man ikke bryr seg om hverken det ene eller det andre.

 

håperd ikke toern blir mer av det samme lest. mtv på mmilliard budsjett.

Lenke til kommentar
det finnes mange regissører som lager bedre popcornfilmer enn b.y, filmer som faktisk har spenning og intensitet, i motstning til uoversiktlig, rotete og kaotiske hvor t man ikke bryr seg om hverken det ene eller det andre.

 

håperd ikke toern blir mer av det samme lest. mtv på mmilliard budsjett.

 

Jeg foretrekker en regi som fanger kaoset i en krig, fremfor å servere alt på sølvfat og i teskjemodus. Krever litt mer av seeren, men for min egen del er det verdt det. Selger også lettere illusjonen av de store blikkboksene. Akkurat den samme form for kaos som gjorde The Bourne Ultimatum så fantastisk god.

 

Action uten kaos er direkte meningsløst. Det ville blitt dørgende kjedelig. Hver gang jeg ser Transformers så legger jeg merke til noe nytt, filmen er helt topp når det kommer til å se igjen og igjen. Noe som også viste seg på kinoen, hvor publikum strømmet til for å se den mer enn en gang.

Lenke til kommentar

jeg likte de gamle transformers men jeg frykter en gjentakelse av toern fra bays ener. enern bærer alt for mye preg av å ville imponere med spektakkel og fyrverkeri og trykke altfor mye inn i kakeformen at ting fra transformers som er langt viktigere går i glemmeboken.jeg skal ikke legge all skyld på bay, kravene til underholdsningsfilm er blitt altfor store og fjortis samfunnet tar ikke til takke med noe lenger med mindre det er 100 ganger kulere enn det forrige kule.

 

jeg tror ærlig talt den første transformers til bay hadde vært bedre på et LAVERE eller LITE budsjett, ihvertfall for oss som likte gamle transformers. faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...