Martin-sama Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Heisann! Har hatt et problem med Laptopen min ganske lenge. Har en Acer Aspire 5720ZG som jeg har formatert til Vista. (Problemet skjedde også i Vista, så det har ikke noe med driverer til XP å gjøre). Under all avspilling av film så hakker lyden og bildet i 5-10sek hvert 5. minutt eller noe sånt. Det er ekstremt irriterende. Lyden hakker og blir på en måte mekanisk, høres veldig rart ut, mens bildet går tregere. Så blir det borte en stund før det skjer igjen. Det skjer i alle de avspillingsprogrammene jeg har prøvd (VLC, windows media player, nero showtime). Og med alle filmfiler. Så nettopp på en film jeg har tatt opp med digitalkameraet, her var det et ekstremt tilfellet av dette problemet. Noen som har løsningsforslag?
b-real Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ville ha sjekket codecs du har installert og ta en titt på dine skjermkortdrivere, om det er noe som kunne oppdateres.
Chiobe Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Har du prøvd fullskjerm mot ikke fullskjerm? Er enkelte ganger pcen ikke liker det ene, men kjører fint på det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå