Gå til innhold

Test: Canon HF100 vs. Panasonic SD9


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest testen, får jeg inntrykk av at dette er ikke de beste HD-kameraene som er å oppdrive.. men hva er alternativene da?

Og da snakker vi vel om solide prishopp eller?

 

Liker godt denne typen kamera, altså HD og flash-basert. Helst med sånne minnebrikker som er nevnt her i testen. Men Sony sine f.eks bruker vel bare sine egne Memory Sticks? Og de er vel en god del dyrere?

Dette er nok noe av det bedre i sitt segment. Men Sony og JVC har også noen modeller.

men blant alle HD-kameraer finnes det nok definitivt bedre. Eksempelvis Sony SR12 eller noen av de tapebaserte kameraene.

 

Jeg har ikke minnekortprisene i hodet, men det finner du i produktguiden vår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg søkte litt på nettet og fant en annen test på dette kameraet.

http://www.camcorderinfo.com/content/Canon...eview-35094.htm

 

For meg så virket det som denne websiden har kommet frem til en helt annen konklusjon enn Akam.

 

 

Jeg holder på å bestille et hf100 kamera fra usa akkurat nå, jeg har en amerikansk PS3 fra før så jeg regner med at det ikke skal være noe problem og bruke den på tv'en min. 3200kr frister litt mer enn 6900.

 

mulig jeg kommer med en oppdatering etter at jeg har fått kameraet. (hvis det virker som forventet ) :whistle:

 

-frode j.

Lenke til kommentar
For meg så virket det som denne websiden har kommet frem til en helt annen konklusjon enn Akam.

Se på hva de konkluderer med på SD9 og gjør deg opp en mening om dette egentlig er viktige punkter for deg. De har absolutt noen gode poenger, men jeg står fast ved min vurdering :)

 

(Nå har du jo allerede bestilt da og jeg er sikker på at du blir fornøyd med det)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...