Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fiat 600, trenger råd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei:) jeg har en Fiat 600 som jeg har fått av bestefaren min til 17-års gave, og har nå tenkt å fikse en god del. Motoren er på hissige 32 hester som jeg vil gjøre noe med. Vil den gi en del mer med turbo, intercooler, k/n filter? Tåler motorn det? :)post-163495-1212959965.jpg

 

Bare glem det. Kjøp deg heller en bil som har overladet motor i utgangspunktet, eller bruk pengene på å gjøre bilen strøken.

Lenke til kommentar

Bytt iallefall motoren. Hehe. Ikke vet jeg (er ikke akkurat noen Fiat-entusiast), men regner med at det ikke finnes alt for mye forsterket innmat å kjøpe til denne motoren. Sats heller på en nyere motor, det blir uansett mye billigere, vil fungere bedre og være mye mer driftsikkert. :)

 

 

Mindre jobb også :)

Lenke til kommentar
Bytt iallefall motoren. Hehe. Ikke vet jeg (er ikke akkurat noen Fiat-entusiast), men regner med at det ikke finnes alt for mye forsterket innmat å kjøpe til denne motoren. Sats heller på en nyere motor, det blir uansett mye billigere, vil fungere bedre og være mye mer driftsikkert. :)

 

 

Mindre jobb også :)

kanskje setta inn en mc motor? motorn sitter jo bak:P 500 eller mer;)

Lenke til kommentar

Disse bilene er mest verdt i 100% strøken stand. prisene på dei ligg på 40 000kr pluss i utlandet for eit strøkent eksemplar. det verste du kan gjere med den bilen e det du tenker på no! selg bilen til ein fiat entusiast og kjøp noke som e meir i den retningen du tenker...

har du googla etter fiat 600 abarth eventuelt?

http://www.f600club-filiales.com.ar/abarth.htm

litt utlandsk tekst, men ein del bilder...

italienkse bilar er ikkje laga for plaststyling og volvo style trimming. det finst ein del gromdeler til dei, men det e ikkje noke nybegynner emne...

 

helsing

 

Italofil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...