TeddyErt Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg syns det er veldig mye merkelige stats på utstyr. Som f.eks. at man kan ha 0.1% slashing invulnerability også i tillegg ha 0.8% slashing invulnerability... Hvorfor ikke bare skrive 0.9%, eller er det et poeng med å dele det opp slik? Jeg har også en kappe som har en 0.00% stat. Ser heller ikke helt hva det skal være nyttig for. Endret 8. juni 2008 av TeddyErt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 sikkert noen feil skriblerier når de la inn statsene, Nlir sikkert fikset etter vært Lenke til kommentar
keZ Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) jeg syns også statsene er merkelige.. vanskelig å vite hva som er bedre Endret 8. juni 2008 av keZ Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Slik jeg har forstått det, så har AoC et litt merkelig prosent gear. Feks på en cobra stare feat i ToS treet, så var den maxa ut 1% mindre sjanse for å breake på skade, men alikevel breaker den aldri. Så 0,00 imunity betyr at du får en halv prosent eller mindre skade tatt. Etterhvert finner man cloaks og gear med 0,01% imunity og. Med andre resistancer så vet jeg ikke helt, men kan være smart å gå for omtrent like magic og physical resistances da defence er cappa. Blir bedre på høyere level, er det blått og ser bra ut for klassen din, så bruker man det. Endret 9. juni 2008 av PinneVed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå