J@9 Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Dama maser så fælt om at jeg må spørre dere her! Hu har Sims 2 dilla, har installert alle pakkene, men dette er visst ikke nok Så derfor har hu finni noe på nettet hu vil ha inn i sims 2. Noe er installasjons filer (dette er jo greit nok) Men noe er zip/rar filer.. Disse sliter vi med.. Har prøvd å pakke dem ut, for så å legge dem i mapper med samme fil typer. Har også fått tak i et program som heter Sim maid 2 eller noe sånt (brukes for å automatisk legge filer inn i rett mapper). Når spillet starter får hu beskjed om hu vil ha på spesial innhold eller ikke, dette står på ja. Har også lagt inn noe color enabler greier.. men om det er rett versjon er jeg usikker på. Noen her som har tips/triks til noe av dette? PS, det er ikke fra sims 2 community sida, er henta fra forskjellige sider rundt omkring.
flakken Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hvis du ikke har funnet ut til nå så kan jeg prøve å forklare så godt jeg kan. Gå til Mine Dokumenter og under der skal det være enten en EA Games mappe eller en The Sims 2 mappe (kan ikke huske siden det er en del år siden jeg hadde Sims 2 installert). Gå inn i den mappen og du skal finne flere mapper. En av disse skal hete "Downloads" hvis jeg husker rett, og alle ting du laster ned fra nett skal plasseres der, om det så er skins, klesplagg, meshes eller whatnot. Etter det så skal tingene havne ingame under de forskjellige menyene når man lager en ny sim. Disse er markert med en relativt stor blå asterisk (*) og det markerer at det er et nedlasted objekt.
J@9 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Takker for at noen gidder å svare ihvertfall Men har allerede pakket ut filene og flyttet dem dit. (er visst akkurat det det ene programmet jeg fant, gjør også). Men veit ikke hvor i spillet dama har leita etter tinga. Men hu sa hu fant mapper i spillet som tilsvarte navna på tinga hu lasta ned, men disse var tomme. Mens noen av dem funka. (veldig få av dem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå