Reggy Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Importerte nettopp en VW Sharan som jeg har lyst til sette senkesett på. Jeg vil ikke senke mye - jeg er mer opptatt av at bilen blir litt mer sportslig/ stiv i understellet. Høyden plager meg ikke mye selv om det er svært mye høyde på Sharanen da. Kjøper snart nytt felgsett og den vil gå kjøre på sommeren på 225/45-17 dekk.. Da jeg importerte så jeg at mange Sharans hadde sportsunderstell og i det lå det vel litt senking samt stivere kjøreegenskaper. Vil jeg oppnå omtrent det samme med senkesett. Og hvor får jeg tak i slikt sett til en billig penge? Hva vil det koste å bruke et verksted til å sette dette på bilen? (ikke VW merkeverksted, men verksted som har bra kvalitet, men er noe billigere).
ilstang Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Billige senkesett er i de fleste tillfeller direkte trafikkfarlige selv om mange av den utrolig nok er TUV-godkjent. Annbefaler deg å bruke noen kroner på noe ala dette http://nbs.audiclub.no/?s=les_artikkel&artikkel=29. Montering av dette på verksted vil jeg tro du kunne slippe unna med 4-5 tusen inkl forstillingskontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå