kj_ Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hei, jeg kom på et spørsmål som jeg nå lurer litt på. Beklager hvis jeg poster dette i feil forum, men det var det forumet jeg syntes passet best. I sommer så skal jeg reise til utlandet, og lurer på om jeg skal ha med min bærbare pc. Er dette noe problem på flyet? Hvis ja, kan jeg ha pcn i håndbagasjen? Er det andre ting jeg burde vite, før jeg vurderer å ta med laptoppen? Kim Jonas
les_paul92 Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Når jeg dro til frankrike i fjor hadde jeg PC-en på flyet. ikke noe problem bortsett fra batteritid. så amerikan pie, så var det ikke mer batteri.
kj_ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Tenkte mest bare på å frakte den nedover, slik at jeg kan bruke den mens jeg er i f.eks. Tyskland. Så det går greit med å ta med pcn i håndbagasjen ja? takk for svar
-Tommy Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jada, ingen problemer. Du kan bruke PC-en mens du er i luften også.
Eksempel Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg gjør dette heletiden, så det skal nok gå greit. Jeg pleier å spille Mario Kart på Nintendo-emulator. Bruker ekstremt lite strøm+ at det er veldig morro.
007CD Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Joda har gjort det med min, men ikke ha den i hovedbagasjen... Faren min gjorde det og det hele endte med bust laptop derfor har jeg min med meg hele tiden...
isergodt Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 (endret) ta med pcen i håndbagasjen. er latterlig hva innsjekket bagasje går igjennom for å komme på flyet, så aldri putt en pc der. det er ikke noe prob å ta med pcen på flyet, sanns må du ta ut pcen av sekk/bag/håndbagasje når det er scanne-tid, så ha den lett tilgjengelig/klar nr du står i sikkerhetskø. når flyet er i lufta så er det bare å ha på pcen. og av hensyn til de rundt deg, skru av lyden/bruk hodetelefoner;) Endret 8. juni 2008 av isergodt
kj_ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Okei. Takk til alle som har svart, og gjort mye klart for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå