Gå til innhold

Gamingmaskin til 10k


Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag om 9 dager og som den bortskjemte drittungen jeg er har jeg fått pappa til å spandere en ny PC på meg siden den jeg har for tiden kan spores helt tilbake til desember 2005.

 

Har kommet fram til at dette antagligvis er den beste og rimeligste setupen for en gutt med et friår fra skolen å kaste bort tid på, og det eneste jeg egentlig er ute etter er en slags bekreftelse fra en som er litt mer "hardcore" enn meg når det kommer til hardware på at den faktisk er det. Er forsåvidt også litt i tvil om lydkortet duger, eller om det i det hele tatt er nødvendig sett i forhold til hva hovedkortet kan tilby.

 

 

halp m3 plz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut, men ville heller gått for E8400. Du får mye mer for penga der! Og ville byttet ut det hovedkortet med dette, x38 HK, til ca. samme pris. :)

 

Er det denne du snakker om? Jeg og trenger en gamerPC for 10 k inkl microsoft office student. Jeg bygger ikke selv, så derfor må jeg ha en ferdig klappet og klar ;) Er denne modellen det beste på markedet nå da? Jeg har ikke funnet noe bedre, men greit å høre rundt for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Ser bra ut, men ville heller gått for E8400. Du får mye mer for penga der! Og ville byttet ut det hovedkortet med dette, x38 HK, til ca. samme pris. :)

 

Er det denne du snakker om? Jeg og trenger en gamerPC for 10 k inkl microsoft office student. Jeg bygger ikke selv, så derfor må jeg ha en ferdig klappet og klar ;) Er denne modellen det beste på markedet nå da? Jeg har ikke funnet noe bedre, men greit å høre rundt for å være sikker :)

 

 

Oi, E8400 er Intel Core 2 Duo ting, ikke en PC-modell *blush*

Hva med XPS 630 til Dell? Er den bedre enn den hos datakjeden?

http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...