Gå til innhold

Ingen Lyd Ut Av PS3'n Gjennom HDMI-kabel:S..


MST

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Igår når jeg kom hjem fra skolen og skulle spille COD4 så merket jeg at det ikke kom noe lyd.

Hmm, tenkte jeg og restarta maskinen men fortsatt ingen lyd.

Etter dette prøvde jeg og resette lyd og bilde instillinger, men til ingen nytte.

Så idag prøvde jeg og resette bilde og lyd og prøve via AV kabelen [ den hvite, gule og rød kabelen om følger med ps3'n ] og der fikk jeg lyd!

Så jeg switcha over til HDMI bilde og satte audio instillinger til AV kabelen, men merkelig nok kom det ingen lyd.

 

Noen som har noen forslag?

( Den funka helt fin en dag før det skjedde )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Igår når jeg kom hjem fra skolen og skulle spille COD4 så merket jeg at det ikke kom noe lyd.

Hmm, tenkte jeg og restarta maskinen men fortsatt ingen lyd.

Etter dette prøvde jeg og resette lyd og bilde instillinger, men til ingen nytte.

Så idag prøvde jeg og resette bilde og lyd og prøve via AV kabelen [ den hvite, gule og rød kabelen om følger med ps3'n ] og der fikk jeg lyd!

Så jeg switcha over til HDMI bilde og satte audio instillinger til AV kabelen, men merkelig nok kom det ingen lyd.

 

Noen som har noen forslag?

( Den funka helt fin en dag før det skjedde )

 

Du nevner ingen steder at du har prøvd å sette audio out til HDMI-kabelen.

Husk at AV-kabelen kun er den røde gule hvite.

Du skal merke av for at audio out skal gå til HDMI kabelen.

Lenke til kommentar

Dette har jeg også opplevd. Løste seg ved å ta strømmen til HD-TV, og la den stå strømløs i ca 30 sekunder. Koble til strøm, og vips har du lyd -- bytes

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei.

 

Igår når jeg kom hjem fra skolen og skulle spille COD4 så merket jeg at det ikke kom noe lyd.

Hmm, tenkte jeg og restarta maskinen men fortsatt ingen lyd.

Etter dette prøvde jeg og resette lyd og bilde instillinger, men til ingen nytte.

Så idag prøvde jeg og resette bilde og lyd og prøve via AV kabelen [ den hvite, gule og rød kabelen om følger med ps3'n ] og der fikk jeg lyd!

Så jeg switcha over til HDMI bilde og satte audio instillinger til AV kabelen, men merkelig nok kom det ingen lyd.

 

Noen som har noen forslag?

( Den funka helt fin en dag før det skjedde )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...