maxtor80 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hei Da telefonen jeg har nå er på "jordet" ønsker jeg å kjøpe meg en ny telefon. Jeg er lei av telefoner som ikke funker bare de detter ned fra sofabordet. Har kommet over Sonim XP1. Perfekt telefon for meg, da jeg ikke trenger telefon annet enn til å ringe å sende meldinger. Har sjekket litt rundt nå. Her på forumet er det noen som mener den ikke kan koble til andre bluetooth eneheter. I tillegg kan den ikke kobles til PC. Stemmer dette? Og er det noen som har tips om hvor jeg får denne rimeligst i Norge uten abbonement. På forhånd TAKK! Hansemann
k-orm Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Du får den for 2699,- hos NetOnNet. Vet ikke om noen som selger den billigere...
P0nduz Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det med pc vet jeg ikke. men skal gå helt fint og koble til bt handsfree på den har gjort dette med et par stykker på jobben.
maxtor80 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Takker for svar! Eneste med NetonNet er jo at de ikke har den på Norsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå