Gå til innhold

Stronghold og Stronghold Crusader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har tidligere hatt Stronghold og Stronghold Crusader, men da jeg nylig begynte å lete etter spillene, fant jeg dem ikke, har trolig mistet dem. Prøvde nylig Stronghold demoen, hørte på musikken og spilte noen runder med noen missions der og det vekket gamle minner.

Så nå vurderer jeg å kjøpe Stronghold og Stronghold Crusader. Problemet er at jeg ikke finner det i noen nettbutikker, har heller ikke funnet det i lokale butikker som for eksempel Elkjøp, Lefdal og Expert.

Lurer på om disse spillene fortsatt er å få kjøpt. Hvis det er til noen hjelp bor jeg i Trondheim. Er det noen nettbutikker som selger spillene separat, i en pakke, (Stronghold Warchest) eller som pay 2 download? (Steam f.eks)

Håper jeg får kjøpt disse spillene! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, syns prisene var ganske høye for spill som er brukt. Er det ingen butikker/nettbutikker som selger nye spill? eventuelt "pay 2 download"?

Skrevet (endret)
Hmm, syns prisene var ganske høye for spill som er brukt. Er det ingen butikker/nettbutikker som selger nye spill? eventuelt "pay 2 download"?

Det er både nye & brukte på Amazon. Den billigste nye var jo bare på en hundrelapp :thumbup:

EDIT:

Og en viktig ting! bestill heller fra www.amazon.co.uk billigere der, sorry xD

Der blir det rundt 80 kr med porto :D

Endret av Joagamer
Skrevet (endret)

Vet ikke helt med butikker i norge.

Men, du kan registrere deg på Gametap. Kjøper du Premium på Gametap ( koster penger ) , kan du laste ned begge srtonghold spillene. Kansje stronghold 2 og legends også, har ikke sett men fult mulig.

www.gametap.com

Endret av PcAj
Skrevet

stronghold extreme har kommet ut på gamergate dette er en blanding av begge to første stronghold spillene, pluss at man kan lage hærer opptill 1000 soldater som gjør det hele mer spennende, pluss at de legger til flere maps koster rundt 230 kroner og er blitt kompatibelt med vista

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...