Gå til innhold

Ny mobil med litt spesielle ønsker, noen forslag?


Anbefalte innlegg

Hei trenger noen råd ang kjøp av ny mobil.

 

Da min somsung d600 knakk skjermen etter et fall fra et bord er det på tide med en ny mobil.

Har vært veldig fornøyd med samsung og formfaktoren på mobilen så kunne tenkt meg noe tilsvarende.

 

Det jeg lurte på er om det finnes noen mobiler som lar deg lage en liste over mobilnumre den skal avvise automatisk, gjerne med mulighet for å legge inn tidsrom eventuelt skru listen av å på slik at man ikke må legge til og slette numrene for hver gang. Det kan gjerne være 3djeparts programvare som må lastes ned.

Jeg blir nemmelig ringt opp i tide og utide av jobben døgnet rundt, og de siste månedene har jeg fått serdeles dårlig søvnkvalitet pga dette.

Jeg har fremdeles behov for å ha en mobil tilgjengelig men sjefer og andre kollegaer kan fint bli avvist.

 

En løsning ville jo selvfølgelig vært å ha 2 numre på 2 forskjellige mobiler, men gidder ikke drasse rundt på mer enn nødvendig, og det ville nok ikke tatt så lang tid før kollegaer og andre ville fått nyss i mobil nr 2.

 

Ønsket formfaktor (hvis mulig): skyvedeksel.

Størrelse: liten som mulig.

OS: samme det så lenge det er responsivt og ikke opplevelse som tregt og lite responsivt.

3g ol.: hvis mulig ikke et must.

bluetooth: må ha.

gps: nei.

bra kamera: nei.

mp3 og video: trenger ikke.

pris: betaler gjerne for ønsket funksjonalitet.

 

 

alle forslag vil bli motatt med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
http://www.mcleaner.com/ ser ut til å gjøre akkurat det du vil. da kan du velge og vrake i symbian mobiler

 

ohh.. fantastisk... vet du dette finnes til Windowsmobile også?

Kanskje jeg venter litt med og bytte telefon bare pga det..

 

 

finnes garanter noe liknende... bare google "call blocking windows mobile" e.l

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg prøver meg på en Samsung i450 siden den kommer med s60. har tafset litt på windowsmobile mobiler fra htc og det gikk skammelig tregt synes jeg, mulig jeg bare er vant til normale mobiler og ikke smartphones.

 

takker for tips ang software, viste seg at det fantes endel forskjellige tilgjengelig for s60 med den funksjonaliteten jeg trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...