Gå til innhold

Skal reise gjennom USA, hva må oppleves?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Hvorfor ikke ta route 66? Dekker vel egentlig det meste http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Route_66

 

M

 

Planen hans var å reise fra California til New York - ikke fra California til Illinois.

 

Er du helt fjern eller? Jeg har da aldri sagt dette. Sjøl om det er route 66 betyr ikke dette at HAN må reise fra California til Illinois. Du kan reise hvor faen du vil men utgangspunktet er route 66. Det er dekket på linken jeg ga!

Så du må legge vekk egoet ditt og ramle ned på jorden og oppføre deg som ett menneske og ikke en typisk nordmann

 

M

 

Først og fremst - jeg er IKKE fjern! Når det er sagt så finnes det flere andre routes som går fra vestsiden (California) til østsiden. Kan like godt velge en slik route isteden for en route som går til Illinois.

Et greit forslag fra din side, men dessverre ikke akuratt det beste forslaget man kan komme med.

Og for det andre så behøver jeg ikke å legge vekk "egoet" mitt. Har dessuten ikke noe særlig ego på noen som helst område.

Til sist men ikke minst - hva er forskjellen på et menneske og en typisk nordmann? Et menneske kan jo være en typisk nordmann, - og en typisk nordmann kan jo være et menneske. Det du skrev til slutt i innlegget ditt ga ingen mening.

Lenke til kommentar
Åssen jobber kan man forvente seg å få?

Burger-flipper på Mc'ern for minstelønn, US $5.85 i timen (KR 29,50). Med dagens lave dollarkurs er USA svært rimelig å besøke. Jeg vil på det varmeste anbefale deg å jobbe hjemme på forhånd hvor du tjener fire ganger så mye i timen.

Lenke til kommentar
Åssen jobber kan man forvente seg å få?

Burger-flipper på Mc'ern for minstelønn, US $5.85 i timen (KR 29,50). Med dagens lave dollarkurs er USA svært rimelig å besøke. Jeg vil på det varmeste anbefale deg å jobbe hjemme på forhånd hvor du tjener fire ganger så mye i timen.

 

Regner med å ha 50.000 på konto når jeg reiser. Men vi skal ha 6 måneder i Australia og først

 

Åssen jobber kan man forvente seg å få?

Burger-flipper på Mc'ern for minstelønn, US $5.85 i timen (KR 29,50). Med dagens lave dollarkurs er USA svært rimelig å besøke. Jeg vil på det varmeste anbefale deg å jobbe hjemme på forhånd hvor du tjener fire ganger så mye i timen.

 

Og for å si det sånn, jeg står ikke på mc å flipper burgere.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva slags utdannelse og hvilke ferdigheter du har, men generelt tror jeg det er svært vanskelig å skaffe seg en godt lønnet jobb hvis du bare skal arbeide der i noen uker. Selv Mc'ern er ikke særlig interessert i folk som stikker etter bare noen få tusen solgte Big Mac.

Lenke til kommentar

Har vært i New York en gang, og skal kjøre fra Florida til Sør-Dakota i sommer, så gjør en miniversjon av det du skal ;)

 

Du kan nok få veldig mye ut av en sånn tur som du skal ta, så nyt hver eneste dag og få den beste ut av den!

Kan ikke så mye, men anbefaler deg å dra til NY City og DC, kanskje Philadelphia for å se noen fine byer med masse kultur og historie.

Det kan være bra å bare gå og ta t-banen i de store byene, bare for å se de mest kjente bygningene etc. Det kan også være morsomt å gå litt rundt i Brooklyn, China Town eller Harlem hvis du liker å se på bylivet.

 

Ellers burde du være forskiktig med hvor du går på kvelden og natta, holde deg unna bakgater, og snu hvis det blir skummelt.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Har vært i New York en gang, og skal kjøre fra Florida til Sør-Dakota i sommer, så gjør en miniversjon av det du skal ;)

 

Du kan nok få veldig mye ut av en sånn tur som du skal ta, så nyt hver eneste dag og få den beste ut av den!

Kan ikke så mye, men anbefaler deg å dra til NY City og DC, kanskje Philadelphia for å se noen fine byer med masse kultur og historie.

Det kan være bra å bare gå og ta t-banen i de store byene, bare for å se de mest kjente bygningene etc. Det kan også være morsomt å gå litt rundt i Brooklyn, China Town eller Harlem hvis du liker å se på bylivet.

 

Ellers burde du være forskiktig med hvor du går på kvelden og natta, holde deg unna bakgater, og snu hvis det blir skummelt.

 

lykke til

 

Jeg har labbet i China Town før, og kjørt rundt i Harlem. Så ikke EN hvit person!

 

Men jeg vil oppleve New York på nytt. Fikk ikke så mye ut av den turen egentlig. Var der bare litt på dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...