Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne hår i ansiktet og "ordne" øyenbrynene


Clappy

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en gutt på 16 år som har et problem:

 

Ovenfor øyenbrynene har jeg masse hvit hår(i pannen), det vises ikke så godt, men jeg vil gjerne ha dem vekk uansett., noen som vet hvordan jeg burde fjerne de? er redd for å barbere det vekk siden det kan ende med at øyenbryna mine går til helvete: p

 

Også synes jeg at øyenbrynene mine ser rotete ut, hvordan kan jeg få fikset dette?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saks.

 

 

Neida. Ikke at jeg er så veldig inn med voksing av hår i trynet, men det er vel ikke noe du får gjort permanent liksom :p

 

Men du kan jo evnt. gå til en hudklinikk og spørre om de kan vokse litt her og der for deg.

 

Dama mi vokser øyenbryna. Koser 125,- pr gang tror jeg

Lenke til kommentar

Det fungerer å barbere. Jeg gjorde det en del ganger for noen år siden for å rense huden, fordi jeg slet litt med kviser og andre fasinerende ting. Fjernet samtidig disse små "dun-hårene".

 

Hvis det ikke er veldig synelig, så ikke tenk på det. Tror nok du bare er litt selvbevisst når det kommer til saken. Tar du et mikroskop og studerer andre, så finner du ut at du ikke er noen marsboer likevel. ;)

 

Finnes foresten voks for ansiktet, kalde strips. Jeg mener de var ganske små og lette og jobbe med, men jeg har aldri prøvd. Ment for å ta bart, øyebryn, etc.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_Anonym_*

Hei. Jeg barberte vekk litt av øyenbrynene, nå er det hvitt hår istedenfor mørkt hår, hvordan kan jeg få det til å bli mørkt igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Hei. Jeg barberte vekk litt av øyenbrynene, nå er det hvitt hår istedenfor mørkt hår, hvordan kan jeg få det til å bli mørkt igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...