Gå til innhold

MTU - noen med erfaringer?


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med mobilnettleverandøren MTU? Jeg vurderer å bestille abonnementet MTU Fri derifra, og lurer på om det fungerer ok?

Venner har hatt litt varierende erfaringer med leverandører som OneCall, hvor f.eks. SMSene de har sendt har blitt mottatt veldig merkelig: Man fikk dem opp i displayet som en direktemelding, og når man har lest den og trykt ok, så forsvinner den.

Noen som vet om MTU er noe i samme bås?

 

Tilbakemeldinger mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer delvis, noen SMS som folk sender kommer aldri fram, og noen ganger du ringer folk er det helt stille i andre enden. Du kan også oppleve hakking under samtalene, noe som er litt frustrerende.

 

Jeg tror MTU er på bedringens vei, og at ting vil forandre seg snart, ettersom de får ting på plass. Etter min mening åpnet de nettet sitt alt for tidlig, og hadde ikke alle tingene helt på plass når de startet for å ta i mot kunder.

 

Jeg ville ha ventet litt med å portere til MTU, ihvertfall til basistjenestene er helt på plass, som MMS, og SMS-problemene med Ventelo/TDC er løst.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har vært kunde hos MTU, og hadde bar problemer med det aboe, men nå har Mobildeal og har ikke hatt et eneste problem etter at jeg byttet over dit. Så der har dere et kanon abo. Dette er et tips fra en som har vært oppi 9000 kr i regning.

 

For mer info om Mobildeal se deres nettside Mobildeal.no

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har egentlig bare dårlige erfaringer med MTU så langt.

-Det er problemer med MMS/GPRS.

-Det er problemer med levering av SMS.

-Det er umulig å komme gjennom til kundeservice.

-De svarene du får når du sender inn melding til kundesenteret er meget generelle og lover at alt skal bli mye bedre snart.

 

Kort sagt: Ikke bytt til MTU før alle klagemeldinger som du finner på forskjellige diskusjonsforum rundt omkring slutter å hope seg opp!!!

Lenke til kommentar
Har egentlig bare dårlige erfaringer med MTU så langt.

-Det er problemer med MMS/GPRS.

-Det er problemer med levering av SMS.

-Det er umulig å komme gjennom til kundeservice.

-De svarene du får når du sender inn melding til kundesenteret er meget generelle og lover at alt skal bli mye bedre snart.

 

Kort sagt: Ikke bytt til MTU før alle klagemeldinger som du finner på forskjellige diskusjonsforum rundt omkring slutter å hope seg opp!!!

 

 

Det du mener med opphoping er bare frustrerte kunder som gjentar sine problemer, om og om igjen. Jeg ha rikke lenger noen problemer med mms, gprs eller deres nett og fikk oppsettet på fredag fra hjemmesiden deres. Dessuten så er de problemene inenting i forhold til gevinsten jeg får hver måned da jeg sparer 2000 kroner i måneden kontra telehor.

Lenke til kommentar
Har egentlig bare dårlige erfaringer med MTU så langt.

-Det er problemer med MMS/GPRS.

-Det er problemer med levering av SMS.

-Det er umulig å komme gjennom til kundeservice.

-De svarene du får når du sender inn melding til kundesenteret er meget generelle og lover at alt skal bli mye bedre snart.

 

Kort sagt: Ikke bytt til MTU før alle klagemeldinger som du finner på forskjellige diskusjonsforum rundt omkring slutter å hope seg opp!!!

 

 

Det du mener med opphoping er bare frustrerte kunder som gjentar sine problemer, om og om igjen. Jeg ha rikke lenger noen problemer med mms, gprs eller deres nett og fikk oppsettet på fredag fra hjemmesiden deres. Dessuten så er de problemene inenting i forhold til gevinsten jeg får hver måned da jeg sparer 2000 kroner i måneden kontra telehor.

 

Det jeg skisserer av problemer ovenfor er de problemene jeg har...

Og man kan spare like mye ved å gå over til OneCall, som har akkurat like godt tilbud, men uten alle de problemene som her er nevnt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...