Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Som trøtt jeg var, så skulle jeg delete min low-level Priest of Mitra, så deleta jeg feil, og tok knekken på min demonologist. Noen som vet om det går å få den tilbake, slik som i WoW? For FunCom svarer ikke på mail, og petition-systemet er ikke helt stødig, når min petition timet ut etter 5 timer venting
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 har selv noen account problemer som gjør at jeg ikke får spilt, venta 3 dager nå, nesten så jeg kjøper en ny retail key for jeg gidder ikke å vente lenger.
Maehra Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine? Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand. Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte Du må ha vært ganske trøtt.
Walts Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Helt ærlig så synest jeg ikke det går ann å klage på dårlig responstid når GM'ene må ordne opp i sånne problemer. Er det rart de har mye arbeid når de i tilleg til ett fjell av bugs og sånn må være barnevakt for de som sletter spillerene sine? Det er en grunn til at sletting av characters går i tre steg, jeg får frysninger av å tenke på hvor mange som som hadde deleta feil om den sikkerheten ikke hadde vært der. Hvordan det fortsatt er mulig slette er forbi min forstand. Trykke på delete > skrive inn navnet på charactene du sletter > bekrefte Du må ha vært ganske trøtt. skriver ikke navnet på charen i age of conan, men passordet ditt
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 jepp, og merka ikke at jeg hadde selecta feil før det var gjort. hehe Tror det skal gå greit å gå den tilbake
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 jepp, og merka ikke at jeg hadde selecta feil før det var gjort. hehe Tror det skal gå greit å gå den tilbake Greit skal det nok gå, men det tar tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå