momyboy Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Ja ehh har gothic 2 men er usikker på om jeg skal instalere...
Naxir Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Tror egentlig ikke det har så mye å si. Spilte selv gjennom gothic 2 og 3 før jeg spilte nummer 1. Men det er jo selvfølgelig visse ting man vil slite med å forstå hvis man ikke har spilt enern
Pibeba Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 du får nok inn historien med å bare gå rett å¨nr.2 men det er jo seff mye gøyere å ta nr 1 åsså 2 å muligens 3. 1eren er etter min mening det gøyeste å beste spille av de tre. anbefaler å ta nr.1 først:)
jonna123 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg vil tro du får mer ut av toern og treern om du spiller enern først. Samtidig så må du være klare over at kontrollen i enern er et helv... Driver på med enern nå og har spilt 6 timer, klarer forsatt ikke å bruker kontrollen helt riktig, men det kommer!
Tørriss Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det er i eneren man blir kjent med mange av de NPCene som fører historien videre i de to andre spillene. Har du ikke spilt eneren først vil du ikke ha snøring om visse deler av historien i toeren og tre'rn. Det er ikke nødvendig, men anbefaler eneren først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå