Gå til innhold

Webshop jeg selv kan lage, basert på templates.


Anbefalte innlegg

Jeg har absolutt ingen kompetanse innen programmering og slikt og må ha et vitterlig enkelt program å bruke, der det rett og slett bare må være å klippe og lime. Noe annet vet jeg ikke bedre med.

 

Lastet ned joomla, men selv dette ble for komplisert for meg. Jeg har ikke spesielt lyst til å sette meg inn i det heller.

 

Jeg tenker meg noe der jeg bare skriver produktbeskrivelse, legger inn bilde osv. Kredittkortbetaling er greit å ha med.

 

Edit: Jeg kikker nå på mamut web. Løsninger som koster penger gjør ikke noe, såfremt det er mulig å fremskaffe en "trial" periode slik at jeg får prøvd ut produktet.

 

Edit 2: I begynnelsen vurderer jeg kun å ha en nettside der man legger inn ordre per epost, eller telefon.

Når man da skal ha kredittkortbetaling med sikker tilkobling og hele pakka, hva koster det?

Endret av Barcarolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vell veldig ann på hvilke kort du vil akseptere, og om du vil ha den igjennom din egen side eller eksterne leverandører er ok for deg.

 

Ser du for deg å levere produkter/tjenester til ett norsk marked, eller til ett internasjonalt ?

 

Er det tjenester eller produkter du leverer? Vil du ha "shipping"/frakt utgiftene beregnet i "kassasystemet"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...