Gå til innhold

Nettopp komt ny patch/update til Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om det har komt ein oppdatering til Age of Conan, eller om det er noko feil med PCen min.

Eg spelte nemmleg Age of Conan for omlag ein 40 minutt siden eller noko slikt. Eg var halvvegs AFK, og derfor døde eg utan å følge med. Når eg skulle prøve å trykke "resurrect" så hadde spelet fryst seg, så eg brukte tastane Ctrl+Alt+Del for å lukke spelet på den måten.

Når eg starta spelet igjen, fekk eg svart skjerm og kom ikkje vidare. Eg brukte "Alt+Tab" eller "Windowsknapp+D" for å legge ned spelet, og så høgretrykka eg på programmet nede på linja vedsiden av start-menyen, og lukka eg det.

Eg prøvde endå ein gong å starte spelet, og scanna igjennom for å skjekke updates, og så får eg opp melding "LDB: (14000:7) not found", og så begynner det å laste ned noko på 878 MB.

Sjå bilde:

post-66206-1212256008_thumb.jpg

Er det på grunn av meldinga "LDB: (14000:7) not found" som gjer at den begynner å laste ned?

I så fall, er det nokon som veit om det går an å fikse dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Er ingen patch her, så er nok på grunn av denne feilen.

Skrevet

Ok.

Så då er det vel kanskje at den laster ned for å prøve å rette opp i feilen fordi eg mangler den ei fil siden meldinga seier "not found"?

Nokon som veit korleis det går an å fikse dette? Har lyst å spele meir i kveld og i natt, i staden for å vente i 5-6 timar på nedlasting :o

Skrevet

Skjedde med meg og, måtte bare finne meg i å vente i 7 timer til nedlastinga var fullført. Men først av alt prøvde jeg å restarte maskinen, sjekke om AoC kjørte i bakgrunnen, (kjørte ikke i bakgrunnen), og reparere AoC. Ingen av dem funket. Men prøv disse du :)

Skrevet

Eg venta til nedlastinga vart ferdig, som tok heile natta til søndag og litt til, men fekk spelt litt på søndag før det samme skjedde igjen.

Eg vart disconnecta plutseleg, og gjekk ut av spelet for å surfe litt på nettet i nokre minutt, og så når eg skulle spele igjen fekk eg feilmeldinga "LDB: /14000:7) not found" og begynnte å laste ned 922 MB.

Det går ikkje an at eg skal laste ned nesten 1 GB kvar gong eg skal spele Age of Conan.

Nokon som har noko løysing på problemet?

Skrevet

Til andre som har/får samme problem: Eg har ikkje funnet løsning på LDB-problemet, men eg har funnet ut at man ikkje trenge å laste ned 900 MB kvar gong dette skulle skje.

Det meste man laster ned er fimlar, så man setter i AoC-installasjons-CDen og "exploreer" eller "utforsker" CDen og overfører alle filmane til Age of Conan-mappa. Så slepp ein mange hundre MB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...