Keiseren av Grønland Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Det er det oppdraget for Elizabeta hvor jeg skal til et gammelt sykehus og hente stjålet dop. Jeg klarer å drepe alle men slipper ikke unna politiet i live. Har prøvd i frustrasjon 3 ganger, og følte nesten for å pælme kontrollen i gulvet. Jeg har prøvd å drepe en del politimenn, men det er i tillegg vanskelig når du har et helekopter over deg. Og samtidig, blir ikke Wanted level høyere når du dreper alle politimennene? Jeg har også prøvd å løpe igjennom alle dørene, men det er jo så jævlig klumsete kontroller for presisjonsløping at jeg ender opp med å stange i alle vegger.
And.rs Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Det er det oppdraget for Elizabeta hvor jeg skal til et gammelt sykehus og hente stjålet dop. Jeg klarer å drepe alle men slipper ikke unna politiet i live. Har prøvd i frustrasjon 3 ganger, og følte nesten for å pælme kontrollen i gulvet. Jeg har prøvd å drepe en del politimenn, men det er i tillegg vanskelig når du har et helekopter over deg. Og samtidig, blir ikke Wanted level høyere når du dreper alle politimennene? Jeg har også prøvd å løpe igjennom alle dørene, men det er jo så jævlig klumsete kontroller for presisjonsløping at jeg ender opp med å stange i alle vegger. Går ann å komme seg ut uten å skyte én politimann. Når du har dopet løper du inn i enderommet, eller det store naborommet. Her finner du mange vinduer. Du klatrer så opp på en av bjelkene og hopper ut. Krever litt "balanse" men er ganske greit. Hvis du i tillegg planlegger litt kan du sette fluktbilen rett utenfor vinduet, så er det enda lettere. Du behøver heller ikke å være stressa, da politimennene bruker lang tid på å ta seg inn til rommet. Tror jeg datt ned fra bjelkene 3 ganger eller noe, men rakk likevell å klatre opp igjen og ut. Lykke til
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Hvordan klatrer du opp på bjelkene. Du snakker om det rommet som har en medkit ikke sant? Skal jeg klatre opp på en av veggene, og balansere på de bjelkene som går midt over gulvet?
And.rs Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hvordan klatrer du opp på bjelkene. Du snakker om det rommet som har en medkit ikke sant? Skal jeg klatre opp på en av veggene, og balansere på de bjelkene som går midt over gulvet? Tja, husker ikke om det er medkit i rommet eller ikke. Uansett, du finner en boks eller lignende som ligger på bakken. Klatrer opp på den og hopper opp til en av bjelkene. Deretter er det en ganske grei sak å gå bort til vinduet. Tror ikke det har så mye å si akuratt hvilket rom det er sålenge det finnes vinduer og takbjelker som leder til vinduene. Endret 31. mai 2008 av ReSSaA
SanStian Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Er det ikke vann rett bak den bygningen der? Jeg husker ihvertfall jeg løp rett bort til vannet og hoppet opp i en båt som stod parkert der. Veldig enkelt å stikke av i en båt..
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Noe som irriterer meg så jævlig er at du ikke kan save etter at du har kommet halveis inn i oppdraget. (du kan ikke det sant:P ?? ) Blir ekstra forbanna når jeg må kjøre hele veien tilbake igjen.
anqupus Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Tok faktisk netopp det oppdraget. Skøt alle politifolkene og gikk ut der jeg kom inn. Fikk aldri mer enn 3 stjerner (noe jeg også fikk av rushe ut uten å drepe noen.) Så tok jeg bare en bil fra parkeringsplassen og kjørte fra politiet.
Kris Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hvis du kjører inn med en motorsykkel kan du bare kjøre rett ut igjen. Jeg prøvde flere ganger uten motorsykkel, men fikk det til med en gang jeg brukte motosykkel. Jeg pleier bare å falle av motorsykkelen, så jeg fant en bil, og fulgte vannet. Så fant jeg en båt og stakk av, og så er det bare å kjøre dit du skal.
Endrogaz Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Bah, skjønner ikke hva som var så vanskelig med det missionet. skyte alle på vei inn, ta dopet, skyte alt du kommer over på vei ut, springe bort til "havna" til venstre der gjerdet er opent, der ligger en båt. Så bare sett du på Beat 10.2 og kruser vekk fra purken. Lett som en plett(er det iheletatt et ord?)
SirElectron Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Klarte det oppdraget der ganske greit. Løp ut etter jeg hadde dopet og satte meg inn i bilen (pickupen) som står der og venter. Så kjørte jeg vekk fra purken, var på vei til Pay'n'Spray men jeg mista dem fær jeg kom så langt. Litt flaks må man jo ha =)
hawaii2k Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Min metode var: - bryte meg inn i en bil slik at den stod klar - ta dopet - springe ut samme vei som jeg kom inn, uten å skyte en eneste politimann.
the_fire Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Stoppet opp på det oppdraget i kveld, irriterte meg at jeg hadde brukt så mye penger og tid på å komme meg til sykehuset. Etter å ha lest tipsene her regner jeg med å få tatt den i morra. JA ROCKSTAR, JEG VIL KUNNE SAVE UNDERVEIS!
Essem Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Løp uten å skyte. Det gjorde jeg. Gangen går jo rett frem, så hvis du ikke svinger kræsjer du ikke i noen vegger.
Keiseren av Grønland Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Da klarte jeg det gitt! Jeg stormet ut så fort jeg kunne, skjøt et par politimenn på vei ut. Jeg ble overrasket over hvor lett det var å komme seg unna tre stjerner. Jeg prøvde først denne bjelkeklatringen som noen snakket om, det fiksa jeg ikke det hele tatt og så ikke hvorvidt det engang ar mulig.
the_fire Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Fikk det også til. Prøvde bjelkeklatringen før jeg tok kokainen, da fikk jeg det til, men når politiet kom gikk det ikke. Prøvde da å løpe forbi alle, men klarte da ikke å finne utgangen før jeg ble drept. Prøvde så med motorsykkel, da gikk det fint. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå