Bartin Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Har nå blitt så utrolig provosert av et problem som bare skjedde av og til. Nå skjer det hele tiden. Når jeg spiller CS:S fryser ofte bare bilde, avsluttes og det kommer opp en melding: "HL2 svarer ikke". Og overaskende var det nok ikke at jeg i tillegg har VISTA. Har også oppd. til SP1, nyeste skjermkort osv. Jeg er sykt lei av at jeg hele tiden må restarte CS:S. Takk for svar :*
Bartin Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Kjører du det som Administrator? Ja. Det gjør jeg
Bartin Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Har også oppd. til SP1, nyeste skjermkort osv. Tydeligvis?
Bartin Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Har du lest dette? Takker, men lurer på hvilke directX innstilling jeg skal ha når jeg har skjermkorter; Geforce 8600M GT
Jooakim Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg vil gjette dx9 (-dxlevel 90/mat_dxlevel 90), om ikke dette fungerer - ta en titt her. Og om dette ikke funker, ville jeg ha sendt inn en support-henvendelse til Steam. Lykke til!
Bartin Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Jeg vil gjette dx9 (-dxlevel 90/mat_dxlevel 90), om ikke dette fungerer - ta en titt her. Og om dette ikke funker, ville jeg ha sendt inn en support-henvendelse til Steam. Lykke til! Jaok. Tusen takk, Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå