Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det som jeg synes er ukastelig er når man er midt i en quest, og har kjempet seg til målet, for det så kommer en som har stått i "hide" / gjemt seg hele tiden, og ganker deg rett før du skal fullføre questen. Det skjedde med meg 3 ganger på rad, at samme person gikk i hide, og ganket meg når jeg hadde 500 HP igjen. Men tøff nok til one on one var han ikke. Forbanna fyr. Endret 6. juni 2008 av medlem-105082
Skrufgreen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hadde to par litt morsomme episoder idag. Først var det 2 lvl 20 som løp rundt og ganka og jeg tok en tell til dem og ba dem stoppe med smileys og "hehe". Han ene sa at de ikke vil at low lvls skal ta picts mobsa dems. Så jeg gjorde en deal med dem, sa at jeg ikke trengte å drepe picts for jeg har ikke quest, sa at jeg ikke skal angripe picts. Da fikk jeg være i fred Eksorte questen på White Sands, eksorte dama i sikkerheten. Stod og ventet på at hun skulle spawne så kom det en HoX 2 leveler over meg så jeg invita ham til gruppe. Men han nektet og løp etter meg mens jeg spamma invite, han avslo hele tiden og drepte meg. Han drepte også 2 andre som også skulle gjøre questen. Vi 3 traff hverandre da vi var på vei til henne fra graveyarden, så så vi at HoX-en eksorta dama, så vi gruppa opp og gikk løs på ham og tok q. Han kom selvsagt tilbake og prøvde å drepe oss. Men vi var jo 3 mot 1, han ville sikkert bare prøve å ta en av oss
Superslask Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) http://superslask.com/aoc/ Jeg elsker dette spillet. EDIT: La til en youtube snutt i tillegg. Endret 7. juni 2008 av Superslask
Belzebob Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ja, den videoen gjorde jo ventetida på AoC lettare Endret 7. juni 2008 av Belzebob
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg valgte pvp server siden det gir meg mulighet til å knærte en spiller dersom jeg har en grunn til det. Hvis jeg ser en spiller som blir angripi så liker jeg å prøve å redde stakkaren Bare du ikke er like uheldig som meg så. Jeg var conquer level 21 og så en level 13 assassin bli angrepet av en level 18 barbarian. Så jeg rusha inn for å hjelpe den stakkars assassinen men tilfeldigvis og uheldigvis så one-hittet jeg både assassinen og barbaren. Tja, følte meg verken hjelpsom eller høy på pæra da
NorvegianDad Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 PvP er fett det... Men skjønner meg ikke på folk som løper rundt som lvl 16-20 og kverker alle som er under level 10 bare for å ha minst mulig motstand. Da er det jo gøyere å dabbe en vanlig fi. Men folk som syter fordi det var rett før de var ferdig med questet av en som på omtrent samme nivå kan bare brenne! Bokstavelig talt.. (spiller HoX)
themaceman Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 http://superslask.com/aoc/ Jeg elsker dette spillet. EDIT: La til en youtube snutt i tillegg. Hvor mange guardians tok du i den filmen?
Superslask Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Møtte bare på 1 guardian under den timen med frapsing tror jeg. Han fikk inn en knockback som du ser, så det gikk rett sør for meg.
Monsoon Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ehehe, ny strip på Noob Comic nå. Remind you of something? http://www.thenoobcomic.com/index.php
themaceman Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Møtte bare på 1 guardian under den timen med frapsing tror jeg. Han fikk inn en knockback som du ser, så det gikk rett sør for meg. Rart det der
Bjonski Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Møtte på en level 40 dark templar på min daværende level 36 Bear Shaman. Han angrep meg såklart Men så har jo jeg en level 62 Dark Templar, så jeg visste at DT suger i PvP... Small på plass to hots og slo han til døde Artigere å ganke de som prøver å ganke deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå