Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste som virkelig irriterer meg med MSI Wind, er at Fn-knappen er ytterst på venstre side istedenfor Ctrl :realmad:

 

Edit: Noen som vil være med på en petition eller noe for å få byttet plass på Fn og Ctrl? :grin:

 

oi!! det har jeg ikke langt merke til før, når du nevner det så ser jeg det nå på bilder av laptopen.

 

det var litt surt egentlig, men det får bli en tilvenningssak :p

Lenke til kommentar

Grr, tilvenningssak, har jeg prøvd før, og passe irriterende når man sitter og programmerer og skal copy-paste litt kode, så får man en annen kode ved CTRL+V fra en tidligere CTRL+C fordi man så klart trykka på Fn-knappen istedenfor.

 

Det er en automatikk som er programmert inn i "kroppen" at Ctrl ligger der den gjør, og siden det sjeldent er noe fysisk på selve knappen som indikerer at det er en Fn-knapp når man bare trykker på den med fingeren, ender man opp med å måtte se ned altfor ofte etter min mening for å se at man faktisk trykker på CTRL istedenfor Fn.

 

Håper virkelig de endrer dette om de får mange nok tilbakemeldinger på det, for har irritert meg utrolig mye over dette ved tidligere bærbare (som jeg har lånt over en lengre periode f.eks). Og når man kun bruker den bærbare på f.eks skole, jobb eller hos venner, men holder seg til den stasjonære hjemme der CTRL faktisk er der den skal være, blir det ikke akkurat bedre/lettere.

Lenke til kommentar

Noen som vet om function tasten på laptops faktisk er en tast? Dvs, sender den et signal til PC-en når du trykker den, eller er det kun til tastaturet den "sender" signal? Om den fungerer som en tast på lik linje med andre taster går det jo an å mappe om tastene i windows.

 

Folkene som fant på å rote med windows og ctrl/alt-knapp plasseringene kan brenne :wallbash: - jeg tør påstå at det er like irriterende som å bytte om plasseringen på f.eks F og G på tastaturet. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
MSI Wind med 6-cell batteri kan bestilles fra denne siden:

http://www.buy.com/retail/usersearchresult...amp;display=col

 

Buy.com ships within the continental United States, Alaska and Hawaii only. At this time we are unable to process International shipments and orders going to Guam, Puerto Rico, and the Virgin Islands.

 

Ved bruk av paypal sender de kun til adressen kortet er registrert på, og når den er i Norge, shipper de ikke. Sinnsykt irriterende at amerikanerene skal være så vanskelige.

Lenke til kommentar
MSI Wind med 6-cell batteri kan bestilles fra denne siden:

http://www.buy.com/retail/usersearchresult...amp;display=col

 

Buy.com ships within the continental United States, Alaska and Hawaii only. At this time we are unable to process International shipments and orders going to Guam, Puerto Rico, and the Virgin Islands.

 

Ved bruk av paypal sender de kun til adressen kortet er registrert på, og når den er i Norge, shipper de ikke. Sinnsykt irriterende at amerikanerene skal være så vanskelige.

 

Ehm... Da oppretter du bare konto hos jetcarrier! ;) De lager en postboks eller adresse for deg i USA, også ordner de sånn at pakken blir sendt hjem på døra de for 500kr ellerno.. husker ikke helt åssen det var, sjekk ut www.jetcarrier.no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...