Gå til innhold

Amobils artikkel om M55/SL55


Anbefalte innlegg

Der var det endel grove feil gitt :roll:

 

Det står "Den vil dessuten mangle Bluetooth-støtten til sin forgjenger".

LOL... hvilken forgjenger? Forgjengeren til SL55 er SL10 (kom i 1999), den har definitivt IKKE BT :lol:

 

Og hvor er linken til kilden??? Dette står jo på siemens.com, da burde man være seriøs nok til å linke dit, i stedet for å PRØVE å være profesjonell ved å skrive "vi har detaljene" (ikke at det er nevnt noen detaljer heller...) :grumpy:

 

Og, A50 ble vel presentert for snart et år siden :lol: Skal nok stå A55 der... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står "Den vil dessuten mangle Bluetooth-støtten til sin forgjenger". LOL... hvilken forgjenger? Forgjengeren til SL55 er SL10 (kom i 1999), den har definitivt IKKE BT

 

Hadde Siemens S55 i tankene, som nevnt to linjer lenger oppe i artikkelen, men ser at denne ordbruken kan misforstås. Dette skal være forandret nå.

 

Og, A50 ble vel presentert for snart et år siden  Skal nok stå A55 der...  

 

Helt korrekt, det er en skriveleif. Som du kanskje la merke til, fører da også linken til en nyhet om A55.

 

Og hvor er linken til kilden??? Dette står jo på siemens.com, da burde man være seriøs nok til å linke dit, i stedet for å PRØVE å være profesjonell ved å skrive "vi har detaljene" (ikke at det er nevnt noen detaljer heller...)  

 

Disse bildene har vært å finne på en rekke forskjellige nettsteder, men det stemmer at Siemens.com er vår kilde. Ser ikke hvordan vi prøver å virke profesjonelle ved å si at vi har detaljene?

 

Ellers takk for tilbakemeldingene.

Lenke til kommentar

det stemmer at Siemens.com er vår kilde. Ser ikke hvordan vi prøver å virke profesjonelle ved å si at vi har detaljene?

 

Vis meg hvor på siemens.com det står at SL55 har 1,6Mb minne da ;)

 

molna har nok bare rundet av størrelsen på minnet. 1,6MB står ingen andre steder enn på club-siemens.com . Mer nøyaktig størrelse er 1,62 Mb :wink:

Lenke til kommentar

sl55 er blitt kalt oppfølgeren til s55 så jeg syns det er litt merkelig at man begynner å klage på sånne små ting. og de andre tinga er jo også latterlig små til å gjøre sånt oppstyr av. lukter jeg noen som prøver å få seg mange innlegg :lol:

Lenke til kommentar

cnil: hvis noen har kalt SL55 oppfølgeren til S55, har de vært temmelig på jordet :lol:

 

Men, Siemens kunne kanskje gitt den et annet navn... vanlig misforståelse er jo at folk tror SL55 er oppfølgeren til SL45...

 

beh: hvorfor MÅ jeg være profesjonell...?

Lenke til kommentar

Nei, det er vel generell god praksis ikke å være verre en de man klager på? Du virker som en liten hissigpropp, det er ingen her som angriper _deg_ men noen her kansje synes at det var en litt unødvendig kommentar (ihvertfall usakelig lagt frem). Amob er en bra side og blir ikke drevet av noen IT / telekom akademikere men vanlige sunne mennekser.

Lenke til kommentar

Her ser man jo hvem som ikke er seriøse...

 

Det viktigste man kan få er negativ feedback, det er det eneste som hjelper en til å lage en bedre tjeneste. Jeg er sikker på at Amobil ønsker tilbakemelding når de skriver feil. De har rettet opp i artikkelen sin nå, det burde bevise det.

 

Hvis det er noen som ønsker å øke sitt antall innlegg må det jo være dere som er usaklige i denne tråden. Ett ord og en smiley gir ikke akkurat noen mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...