cbs77 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg var og fikk et oppdrag om å mine 20 copper, men har ingen peiling på hvordan. Jeg fikk ingen pick-axe eller liknende å bruke. Må den kjøpes? Må man være på spesielle områder for å finne copper?
vammaveien Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Du trenger ikke noe ekstra utstyr for å mine,du har det etter du snakket med miner npc. du må bare gå rundt i den zonen du fikk questet å finne det lille du kan av copper stener. Ikke mange av de for mange driver å miner om dagen ser det ut som. når stenene er på 100% så kan du ta 9 ganger av de,og når de er tomme så må de vente at de har minst kommet opp til 11%,da kan du mine en gang til av de.
Kristian A.G. Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Når den er på 100% så kan du faktisk ta 10 ganger, og den trenger ikke å ha minst 11%. Det er noe avrundingsgreier på prosenttallene som vi ikke ser, så noen ganger går det på 10% og andre ganger ikke, må bare vente litt til den har kommet seg over 10%. For selv om det står 10% så kan det hende det ikke er mer enn 9.994% eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå