Gå til innhold

Betalt: Utvikle fotballplugin til Textpattern


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg trenger kort og godt noen plugins til CMSet Texpattern. Beklager forresten om dette er feil forum. Da får moderator evt. flytte posten min. Beskrivelse følger:

 

1. En plugin som lar meg legge til/endre/slette kamper som blir spilt i løpet av en sesong. Disse skal kunne settes dato på og forsiden skal hente ut "neste kamp" med logoer for begge lag, samt relevant info som dato, tidspunkt, bane og hvilke kanaler kampen spilles på.

 

2. En plugin som lar meg endre en tabell for Serie A. Man skal da kunne ha 20 kamper på en adminside hvor man skal kunne legge til spillende lag, samt legge til f. eks resultatet 3-1. 3-1 skal da vinne og få mål og poeng derreter på tabellen. (f. eks Juventus 3 - 1 Inter. Juve vil få 3 mål i pluss, ett mål i minus, samt tre nye poeng på tabellen.)

 

Hvor omfattende dette skal gjøres kan selvsagt diskuteres. Hvis du ønsker en ytterligere pekepinn kan du ta en titt på Joomlas versjon som heter Joomleague. Ønsker ikke å bytte til Joomla ettersom bildehandling og perfekt kode er essensielt for vår layout.

 

Er du interessert kan du legge meg til på msn på [email protected]. Pris kan vi diskutere over msn. Tidsfristen er satt til tre uker. (Noe som kan diskuteres det også. Jeg er rimelig fleksibel.)

 

Mvh, Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...