Gå til innhold

Pakketilbud fra komplett.no


Anbefalte innlegg

Komplett.no har jo diverse pakketilbud å komme med nå, og jeg sikter spessielt til denne dataen.

 

Jeg har tenkt til å starte med Age of Conan snart, og trenger en bra data. Dataen jeg sitter på nå har et integrert "Radeon 200 series kort", 1 gig ram og 3ghz som det ikke går ann å spille på. Så overgangen blir uansett stor.

 

Har valget mellom den pakken fra komplett, eller denne som jeg har satt sammen selv. Prisen er jo betydelig mindre på pakketilbudet, og skjermkortet er vel bedre for gaming?

 

Håper noen kan hjelpe :thumbup:

Endret av andsol1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville tatt pakke 2 hadde jeg vært deg. men bare byttet ut litt og lagt til.

bytt ut den 320 gb disken med en 500 gb disk. de koster jo knapt 650 kr nå så.

og så ville jeg lagt til 1 gb ram til

 

har foresten samme cpu som du har valgt. den er bra. jeg clocka den til 2.8 og det funker fint uten problemer :)

 

hovedkortet er greit.

 

jeg har dette hovedkorte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329410

 

jeg synes det er bra.

men det du har valgt er jo greit det og ;)

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
jeg ville tatt pakke 2 hadde jeg vært deg. men bare byttet ut litt og lagt til.

bytt ut den 320 gb disken med en 500 gb disk. de koster jo knapt 650 kr nå så.

og så ville jeg lagt til 1 gb ram til

 

har foresten samme cpu som du har valgt. den er bra. jeg clocka den til 2.8 og det funker fint uten problemer :)

 

hovedkortet er greit.

 

jeg har dette hovedkorte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329410

 

jeg synes det er bra.

men det du har valgt er jo greit det og ;)

 

lykke til :)

 

Takker for fint svar :)

 

Harddiskene er helt greie for meg. (Legg merke til at det er 2x

(Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 16MB 7200RPM)

 

Prosessoren regner jeg med at fungerer fint til mitt bruk, og trenger nok ikke klokke den helt enda.

 

Men denne dataen fra komplett.no er vel ikke så værst da, med tanke på prisen?

Bortsett fra strømforsyninga skal den jo fungere veldig bra..

 

Edit:

 

Og skjermkortet er vel bedre i komplett sin pakke, med tanke på spilling?

Endret av andsol1
Lenke til kommentar
beklager, så ikke at det sto x2 på 320 gb diskene.

 

men du gjør som du vil med harddiskene.

men synes det er mere lønnsomt å kjøpe 2x 500 gb disker da :)

 

Ja, er mye mulig det, egentlig. Men sånn som feks nå, så har jeg 160 gb harddisk, og jeg har faktisk ikke bruk for mer enn det ^^ Men nå som jeg får nyere data blir det sannsynligvis mer aktuelt å laste ned fler ting + fler spill osv... Men uansett, veldig lett å gå til innkjøp av ny harddisk senere :)

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10335

 

har du sett på denne pakken? Vill no faktisk annbefale den forann begge dei to oppsetta du hadde. E8400 er en bedre gaming prosessor så lenge du ikkje klokker. Og den er lett å klokke

 

Og du får mykje snax med dennne pakken.

 

Merkelig. Trodde det var slik at quad-core var bedre en dual (nesten uansett) jeg..

 

Hadde satt pris på om noen kunne satt opp et annet forslag for meg fra amentio eller lignende. Skal være tilsvarende den fra komplett til 6798,- med fokus på gaming

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10335

 

har du sett på denne pakken? Vill no faktisk annbefale den forann begge dei to oppsetta du hadde. E8400 er en bedre gaming prosessor så lenge du ikkje klokker. Og den er lett å klokke

 

Og du får mykje snax med dennne pakken.

 

Merkelig. Trodde det var slik at quad-core var bedre en dual (nesten uansett) jeg..

 

Hadde satt pris på om noen kunne satt opp et annet forslag for meg fra amentio eller lignende. Skal være tilsvarende den fra komplett til 6798,- med fokus på gaming

 

Du får ikkje noko bedre ytelse i spel med quad core enn ein dual core, sidan det er nesten ingen spel som utnyttar 4 kjernar. Utenom FSX kansje. Og denne dual coren er lett å klokke opp til 4 Ghz skulle eg tru

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...