Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Arbeidsbil / Firmabil - Krav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er snekker og selvstendig næringsdrivende... Og kan vel da ikke velge en Audi A8 som firmabil. Vil selvfølgelig ha en bil der jeg kan få tilbake mva. og utgiftsføre alle utgifter i samband med bilen. Så da må jeg ha en bil med grønne skilter. Og skal man ha grønne skilter i dag må man vel få den kassa inn???? Går dette på Touran??? Eller er det ingen av "personbilene" som dette går med lenger???

Lenke til kommentar
Jeg er snekker og selvstendig næringsdrivende... Og kan vel da ikke velge en Audi A8 som firmabil. Vil selvfølgelig ha en bil der jeg kan få tilbake mva. og utgiftsføre alle utgifter i samband med bilen. Så da må jeg ha en bil med grønne skilter. Og skal man ha grønne skilter i dag må man vel få den kassa inn???? Går dette på Touran??? Eller er det ingen av "personbilene" som dette går med lenger???

Touran blir jo levert som varebil, så det går det ja. Alle biler som blir levert som varebiler får jo inn denne kassa, det er jo kravet for at det skal være en varebil (litt andre krav gjelder til pickup med lasteplan).

Lenke til kommentar
Kan man få 3 seter framme til Touran?

Eventuelt hvilke andre "små" varebiler kan man få som 3 seter?

Og hvilke regler gjelder for pickup..... fekk nesten lyst på en pickup i staden for :)

Du får nok ikke tre seter foran i en Touran nei. Da må du nok opp på større biler.

 

Her Står det hvilke regler som gjelder for biler med grønne skilter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...