qrndal Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Heisann. Har nå kjøpt meg en ny dell xps stasjonær(), men fant ut at det gamle wirelesskortet ikke hadde støtte for vista. Har en annen router enn den som brukes i huset liggende, og lurte derfor på følgende: Kan jeg ha den routeren som vanligvis ikke er i bruk på rommet mitt, koblet trådløst til den routeren som står nede i stua(den routeren som er koblet til modemet), og koble med tp-kabel mellom routeren på rommet og pcn? I så fall, noen som vil fortelle meg hvordan? TAKK PÅ FORHÅND
analkløe Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Heisann. Har nå kjøpt meg en ny dell xps stasjonær(), men fant ut at det gamle wirelesskortet ikke hadde støtte for vista. Har en annen router enn den som brukes i huset liggende, og lurte derfor på følgende: Kan jeg ha den routeren som vanligvis ikke er i bruk på rommet mitt, koblet trådløst til den routeren som står nede i stua(den routeren som er koblet til modemet), og koble med tp-kabel mellom routeren på rommet og pcn? I så fall, noen som vil fortelle meg hvordan? TAKK PÅ FORHÅND Sjekk om routeren du har tenkt å bruke støtter klient eller klient bridge. (eller om begge støtter wds) dersom den ikke gjør det må du kjøpe en som har disse funsjonene. feks en av disse gutta: http://ndx.no/SearchResult.aspx?q=kw:dd-wrt+vpn eller du kan skaffe deg et trådløskort som støtter vista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå