Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble trådløs router til en annen trådløs router

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Har nå kjøpt meg en ny dell xps stasjonær(:D), men fant ut at det gamle wirelesskortet ikke hadde støtte for vista. Har en annen router enn den som brukes i huset liggende, og lurte derfor på følgende:

Kan jeg ha den routeren som vanligvis ikke er i bruk på rommet mitt, koblet trådløst til den routeren som står nede i stua(den routeren som er koblet til modemet), og koble med tp-kabel mellom routeren på rommet og pcn?

I så fall, noen som vil fortelle meg hvordan?

TAKK PÅ FORHÅND :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Har nå kjøpt meg en ny dell xps stasjonær(:D), men fant ut at det gamle wirelesskortet ikke hadde støtte for vista. Har en annen router enn den som brukes i huset liggende, og lurte derfor på følgende:

Kan jeg ha den routeren som vanligvis ikke er i bruk på rommet mitt, koblet trådløst til den routeren som står nede i stua(den routeren som er koblet til modemet), og koble med tp-kabel mellom routeren på rommet og pcn?

I så fall, noen som vil fortelle meg hvordan?

TAKK PÅ FORHÅND :)

Sjekk om routeren du har tenkt å bruke støtter klient eller klient bridge. (eller om begge støtter wds)

dersom den ikke gjør det må du kjøpe en som har disse funsjonene. feks en av disse gutta:

http://ndx.no/SearchResult.aspx?q=kw:dd-wrt+vpn

eller du kan skaffe deg et trådløskort som støtter vista ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...