Cola911 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er det noen som kan si dette? Med litt sånn nørde info, som hvor mye ram, ghz, skjermkort(i mb :O)? Tror dette er noe som hadde hjulpet mange andre her på forumet, og ikke minst. Meg!! :!: Endret 28. mai 2008 av Cola911
Cola911 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Ser dette er et spørsmål mange her sånn har. Hadde jo vært fint om noen kunne funnet ut hvor mye som ~~ trengs for den evt. kvaliteten Oj shit, så ikke at det var en sånn post :S
Daehli Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Det finnes uendelig med kombinasjoner av komponenter. Et godt estimat er at du burde ha opp mot 2000 poeng i 3dmark06 for å kunne kjøre på det laveste. På det laveste er spillet helt forferdelig. For å kjøre på medium burde du ha i allefall 4000 poeng, og for å få en god spillopplevelse burde scoren ligger på 9000 og oppover. Det er mine erfaringer. Så er det bare å sette i gang å søke på forskjellige systemer, og hva som scorer hva på benktester. Grafikkortet er i moderne systemer det mest essensielle, resten er bare småpenger. PS! Nå synes jeg det begynner å bli ganske mange tråder ang. dette her. Kanskje moderator kunne ha samlet alt i en tråd, eller at vi alle holder oss til hovedtråden som ble startet for mange måneder siden. Endret 28. mai 2008 av Daehli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå