ellapella Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Er det bare jeg som er blind eller står det ikke antall på f.eks cotton og copper og sånn når man skal kjøpe/ selge? Jeg skal prøve å selge noe, og tenkte å søke for å se hva prisen lå på, men det kommer ikke opp antall som er til salgs. Jeg la inn noe copper til salgs selv bare for å teste, tror det var rundt 30, og når jeg søker opp meg selv så ser jeg heller ikke at det faktisk er så mange jeg selger.
haffi Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Når kan man starte med trader? jeg får ikke brukt ham lvl 24
ellapella Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Når kan man starte med trader? jeg får ikke brukt ham lvl 24 Jeg er lvl 31 og får brukt i alle fall, men trader ble ikke aktiv for noen før etter patchen som kom i natt.
Heart Break Kid Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 De la til trader i natt. Det er grunnen til at det ikke funket tidligere.
haffi Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 De la til trader i natt. Det er grunnen til at det ikke funket tidligere. Nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå