Gå til innhold

Problemer med Microplex og garantisak


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har problemer med Microplex for tiden. Jeg returnerte mitt headsett den 6. mai til Microplex, (over 3 uker siden nå) og har enda ikke hørt en ting om saken. Jeg har sendt to mailer til returavdelinga tidligere uten noe svar overhodet, og gav derfor opp å få svar derifra. Sendte siste mail dit i forrige uke, fremdeles ikke noe svar fra den kanten. Sendte derfor som et siste forsøk en mail til supportavdelinga på søndags kveld. Fikk utrolig nok svar på mandagen, og det var en ny person som svarte. Da det var en ny saksbehandler måtte jeg legge frem saken enda en gang, enda jeg oppga saksnummeret på garantisaken. Siden har det igjen vært et knyst siden jeg svarte på mandagen rundt kl 1-2. De svarte rimelig fort på den første mailen på mandagen, så jeg antar at det ikke er noe problem med bemanning. Sendte siste mail tidlig i morres om at jeg kom til å gå videre med saken hvis de ikke gav lyd fra seg igjen, fremdels ingen svar. Jeg forventer egentlig svar innen neste virkedag, for det gjør de alltid ellers. Jeg er sikker på at jeg sendte riktig og alt det der, gjorde nøyaktig som de skrev i mailen da jeg sendte pakka.

 

Saken er det at jeg begynner å bli rimelig forbanna nå siden de nekter å svare, og har lyst å ta i bruk sterkere midler for å få saken igang, eller iallefall true med det. Er det ikke slik at jeg kan anmelde de for tyveri også, hvis de har headsettet mitt så lenge uten å svare på mail ang saken jeg skriver til de? Forsikra også pakken når jeg sendte den, samt har sendelappen liggende her, så jeg har unasett bevis for at pakken er sendt hvis de prøver seg på den. Så hva kan jeg gjøre for å få løst problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan vel ikke bruke det så lenge etter at varen er kjøpt vel? Kjøpte det i september i 2006, og returnerte det innen garantitiden på to år. Skal prøve å ringe de igjen på mandagen også. Har i tillegg kontaktet forbrukerrådet også, så jeg får se hva de sier når de svarer på henvendelsen. Jeg har sporingsnummer og kvittering på at pakken er sendt, i tillegg er pakken forsikret, så den saken er grei.

Lenke til kommentar

Tror jeg fikk ordnet saken nå til slutt, ringte litt i dag og fikk endelig kontakt med noen. Ble etter hvert satt over hit og dit til jeg til slutt kom til en fyr. Unnskyldningen deres var at de ikke hadde fått mailene min, altså det var ikke synlig i mailboxen deres at jeg sendte mail til de, men når de søkte opp navnet mitt fant de alle de ubesvarte. De beklaget dette og skjønte ikke hvorfor dette i det hele tatt hadde skjedd. Fikk mail en times tid senere, og varen min ble bekreftet som defekt. Så en splitter ny blir sendt så snart varen kommer på lager igjen.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...