Gå til innhold

AoC: items og fargekoding


Anbefalte innlegg

Aldri spilt MMO før så jeg er ikke helt inne på hvordan ting funker. jeg har blitt fortalt at kvaliteten på forskjellige items henspeiler på farven de har, grønne items er ok, blå er bedre, lilla er konge osv. Nå er ikke jeg mer enn level.13 enda, men tenkte jeg skulle sjekke hva jeg hadde av loot i bagen og forstår ikke helt hvor denne fargekodingen skal komme frem på items'ene? er jeg på et for lavt level enda til at dette er gjeldende?

I det minste har jeg da oppdaget at questene har forskjellige farger og hvorfor... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fargen/kvaliteten på en item ser du på selve teksten til itemennavnet.

 

Feks: Axe of the Warrior

 

I starten er som regel navnet i hvit (også kjent som common). Derfra går det over til grønn farge (uncommon), så blå (rare) og tilslutt lilla (epic). Har også hørt snakk om orange (legendary), men vet ikke helt om det er noe jeg har tatt med meg fra WoW eller om det er slik også i AoC.

Lenke til kommentar

Det er legendary items i Conan og! Jeg har lest hele heftet som fulgte med spillet, og i det står det at fargekodene på itemsene er green= uncommon, blue=rare, purple=epic og orange=legendary - så det er legendary i conan's verden og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...