Konamixx Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hest for raskere resource gathering? Si meg, har noen av dere vært i en gathering zone? Mount der vil, iværtfall for min del, være en pain in the ass da mounting/dismounting tar for mye tid, og nodene ligger så tett at vinninga går opp i spinninga. Eneste mount vil være brukende til er innlevering av quests/komme seg til quests, men går du kan du drepe mobs på veien og tjene enda mer penger. Eneste jeg kunne tenkt meg mount til, var å komme seg gjennom conalls valley, men med path of asura bundet til fjellområdet etter FoD har jeg ikke stort behov for det. Edit: større by = flere buffs fra byen(riktig nok ikke lagt inn enda, men kommer vel snart) Endret 28. mai 2008 av Konamixx
Cumberdale Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er lvl 13 og har ikke brukt et rødt øre på noe som helst...og jeg looter en del for å tjene spenn:) Håper at dette vil gjøre at jeg har 2 gull når jeg er lvl 40. dreamon
-Mr.T- Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, ja, dream on. Jeg looter nesten alt jeg kommer over, og kjøper meg ingen ting. Jeg er nå level 26 og har 7s67c. Når man tar i betraktning at man trenger 100 tinn for å få 1 copper, 100 copper for å få 1 sølv, og 100 sølv for å få 1 gull så tar det faen meg tid. Må vel bare begynne å farme ressurser.
Stidilko Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Kan hester daue? Endret 28. mai 2008 av Stidilko
tormi Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, ja, dream on. Jeg looter nesten alt jeg kommer over, og kjøper meg ingen ting. Jeg er nå level 26 og har 7s67c. Når man tar i betraktning at man trenger 100 tinn for å få 1 copper, 100 copper for å få 1 sølv, og 100 sølv for å få 1 gull så tar det faen meg tid. Må vel bare begynne å farme ressurser. DET var deprimerende.
gamer73 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 hmm ja deprimerende og helt forbannet idiotisk:( hmm kjøpe gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå