veluci Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hei! nå lurer eg da på hvordan du får egne sanger innpå guitar hero. ser det er mange klipp på internett hvor folk spiller sanger som egentlig ikke er på spillet. vet ikke om dette er ulovligt, så bestemte meg for å bare spørre.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hei! nå lurer eg da på hvordan du får egne sanger innpå guitar hero. ser det er mange klipp på internett hvor folk spiller sanger som egentlig ikke er på spillet. vet ikke om dette er ulovligt, så bestemte meg for å bare spørre. vet ikke så mye om det, alt jeg vet er at du må overskrive/legge sangene oppå noen andre, sånn at du bytter på en måte.
veluci Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 så det er muligt altså.. men hvordan gjøres det?
Dav1D Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) De har mange tutorialer på youtube. For eksempel denne: http://youtube.com/watch?v=MsJFrsbsIjc og denne: http://youtube.com/watch?v=MsJFrsbsIjc&feature=related Du finner også mye mer der EDIT: Du finner sikkert andre videoer der med bedre kvalitet da Endret 28. mai 2008 av Dav1D
Kimbaa Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Sanger utenom online store også? Du kan jo finne gratis sanger på PS3 Store til GH3 f.eks. Eller kjøpe noen der som er lagt ut.
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Ligger det noen sanger ute for PC-versjonen enda, eller er den fortsatt "glemt"?
Dav1D Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Etter det jeg vet er det kun Xbox 360 og PS3 versjonen som har nedlastbare sanger. Latterlig nok. Det sier jo en del om Neversoft og Activison da Endret 28. mai 2008 av Dav1D
Shadow2007 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hvilken Xbox360 live version trenger du for og kjøpe/laste ned sanger til GH3? Silver eller gold eller...? Edit: Skriveleif Endret 29. mai 2008 av Shadow2007
mESA Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Etter det jeg vet er det kun Xbox 360 og PS3 versjonen som har nedlastbare sanger. Latterlig nok. Det sier jo en del om Neversoft og Activison da Det finnes altså ingen måte å få customs på PS3? Med mindre den er chipet elns og det kommer en tourtoual slik som den som ble linket via ytube? For det kommer lang tid til man kan eventuelt få tak i customs, ettersom veldig få har blurayspiller på pcen
veluci Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 Hvilken Xbox360 live version trenger du for og kjøpe/laste ned sanger til GH3?Silver eller gold eller...? Edit: Skriveleif du trenger bare gold visst du skal spille online, så visst du bare skal laste ned ting, så holder det med silver:) så svaret på spørsmålet ditt er silver=)
vikingkylling Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Når det gjelder PC versjonen skulle det i teorien ikke være så vanskelig å legge inn noen nye sanger. For øvrig vil GH4 ha nedlastbare sanger på Wii i tillegg til xbox og PS3. Aner ikke om PC versjonen vil ha det, men det er jo et steg i riktig retning.
Dav1D Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Etter det jeg vet er det kun Xbox 360 og PS3 versjonen som har nedlastbare sanger. Latterlig nok. Det sier jo en del om Neversoft og Activison da Det finnes altså ingen måte å få customs på PS3? Med mindre den er chipet elns og det kommer en tourtoual slik som den som ble linket via ytube? For det kommer lang tid til man kan eventuelt få tak i customs, ettersom veldig få har blurayspiller på pcen Nei det er vel ikke noe enda, men kanskje det kommet etterhvert
veluci Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 selges guitar hero 3 til pc i mange butikker???
AvidGamer Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Spill "Frets on fire" (PC). Er ikke Guitar Hero, men er nesten helt likt og der kan du legge til mangen mangen mangen sanger.
JRL Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 har laget en custom versjon av guitar hero 2 til ps2'n min, ganske kult. vet ikke hvordan markede er for å gjøre det samme med pc. men anbefaler www.scorehero.com
vikingkylling Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Har du Frets On Fire kan du ganske enkelt sette inn en GH-plate (samme hvilken) og rippe sangene rett inn på harddisken. Selvsagt krever det at du har platen(e) fra før, men det er en enkel måte å samle alle sangene du vil ha på ett sted. Selv har jeg GH2 til xbox (og den streiket i tillegg) og GH3 til Wii, så jeg la like greit alle sangene til GH2 og 3 i FoF. Det ser jo ikke pent ut, men nå har jeg Freebird og One på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå