Gå til innhold

Stjålet SE, backup tatt. Now what?


Anbefalte innlegg

http://www.amobil.no/artikler/ta_backup_av_mobilen/48278

 

Ja, så har jeg brukt Sony Ericssons PC Suite i siste versjon og tatt mobil backup av hele telefonen som anbefalt (Z610i). Og nå er telefonen stjålet på ferie! Jeg kommer tilbake og vil gjerne eksportere ut kontaktene og kalenderen på en fornuftig format så jeg kan overføre dem til en ny telefon. Men hvordan? PC Suite fungerer jo for det første ikke uten at en mobil er koblet til! Jeg får sett kontaktene mine, men ikke på noen måte eksportert dem! Hvordan gjør jeg dette? Blir jeg nødt til å kjøpe en SE igjen? Og hvis jeg gjør det; vil PC suite skille mellom telefonene, slik at mine gamle kontakter blir usynlige for den nye telefonen?

 

Dette er mildt sagt frustrerende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Den artikkelen er bullshit... hva skal du med programvare for å ta backup?? De fleste mobiler har en funksjon fo rå lagre alle kontakter til minnekortet. Så tar du ganske enkelt en kopi av hele minnekortet, bare kopier innholdet til en mappe på maskinen. Da har du en universalbackup som ikke krever så mye styr.

 

Ang ditt problem, prøv å se i mappen som programvaren er installert. Er du heldig ligger dataene dine der i et brukbart format som eks vCard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...