Digidice Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Vi har nå kjørt noen av di første instancene i Tortage på Epic mode for og teste det ut. det vi fant ut var 1. NPC er samme level som Normal 2. NPC gjør samme skade som Normal 3. NPC tåler sikker minst 10 ganger så mye 4. NPC dropper det som ser ut som samme loot bare i større mengder 5. Ikke sett noe blåe drops på noen bosser enda Er det noen andre som vet hvordan loot systemet fungerer, om man får blåe drops fra høyere level instances kansje ? Endret 27. mai 2008 av Digidice
Christeven Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 man får nok ikke blå dropps av lv 12 mini "bosser" nei..
Digidice Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 man får nok ikke blå dropps av lv 12 mini "bosser" nei.. Vet du dette for sikker ? vi har tatt opp mot lv20 bosser da, så et svar fra noen som vet om det blir fast loot på bosser i Epic mot normal.
Bjonski Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Tror nok ikke det er forbedret loot i Tortage. Men senere er det bedre drop. F.eks Sanctum of the burning soul har mye fin drop, men den er 38+.
StarGazer Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 SotBs har ikke noe valg, det er kun epic mode der, du kan ikke ta den på normal. Vanlige instances som feks the maze i wildlands har normal og epic. Bossene dropper bedre loot her, men det er ikke nødvendigvis blått loot. Vi fikk et grønt belte en gang, som hadde en ganske ok procc. Ellers er jeg ening med at npcs i heroic ikke er spesielt vanskelige så langt, er stort sett bare tank og spank hele veien.
Christeven Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Det jeg mente med posten min var at det ikke dropper blåe items av så lavt lv og "dårlige" minibosser.
TommyTii Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Første instancen hvor det blir bedre drops er nokk Sanctum of Burning Souls!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå