Gå til innhold

Trenger rimelig midlertidig hovedkort, forslag?


OndGud

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt meg å plastre PC-en litt med dette og dette.

 

Er det noen billige hovedkort der ute som duger? Ikke særlig mye mer enn 6-700. Ikke tenk sli/cf eller klokking, gammal traver duger bra. Dvs, så lenge jeg kan få utnytta de andre komponentene.

 

Edit: Må finnes på amentio eller komplett. F.eks noe slikt hvis det duger.

 

Fiksa link så den peker til handlevogn i prisguiden.

 

Lurer på om det billigste p35 kortet vil klare jobben. Ser det står "Supports 4 unbuffered DIMM of 1.8 Volt DDR2 SDRAM" på infon til kortet mens på rammen står det "spenningsforsyning 2.2 V". Vil det si at rammen trenger mer enn kortet kan levere? Fant svaret her.

 

Trenger fremdeles en bekreftelse på at det msi kortet(eller noe annet billig) vil fungere. Trenger ikke mer enn det, kortet vil uansett bli byttet ut rimelig fort.

Endret av OndGud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, men dette er bare plaster på nåværende haug av en pc frem til jeg får mere gryn. Blir etterhvert hovedkort som støtter det meste av ny tung hardware så kjøper likegodt en psu jeg ikke trenger kaste med det første. Får tenke litt på rammen, tanken var å kjøpe 4gb til når jeg får mer spenn og hovedkort(så sant jeg ikke går for ddr3 da).

 

Trenger egentlig bare det billigest mulige hovedkortet som vil funke med disse delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...