Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

- Hvilken av disse 2 el RC bilene er raskest? [LØST]


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva som er raskest av disse to elektriske RC bilene fordi jeg vet ikke hva forskjellen på 17 turn motor og saturn 27 turn motor er. Jeg vet at de er laget til å drifte, men vil ha litt fart også.

 

 

Standard equipment includes a 17 turn motor

 

eller...

 

Powering the E10 is the sturdy and reliable Saturn 27T motor with standard ‘bullet’ type connectors.

 

Hvilken av disse 2 er raskest? Hvilken bør annbefales?

 

Takk for svar på forhånd.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du sier, jo lavere turn jo høyere effekt.

Når jeg var yngre husker jeg en kamerat av meg kjøpte en 6 eller 7 turn motor(eller er jeg helt på jordet?). Peak performance tror jeg var merket. Motoren var visstnok beregnet på dragrace biler, men han satt den inn i en Stadium truck. Karen på Smallsize mente det var som å sette 1000hk i en 2cv. Bilen gikk bra den :)

Endret av mistercartman
Lenke til kommentar
Som du sier, jo lavere turn jo høyere effekt.

Når jeg var yngre husker jeg en kamerat av meg kjøpte en 6 eller 7 turn motor(eller er jeg helt på jordet?). Peak performance tror jeg var merket. Motoren var visstnok beregnet på dragrace biler, men han satt den inn i en Stadium truck. Karen på Smallsize mente det var som å sette 1000hk i en 2cv. Bilen gikk bra den :)

 

Jeg kan ikke så mye selv om dette her så jeg vet ikke om du er helt på jordet, men en sånn motor skulle jeg ønske meg selv :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...