Balrog11 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg spiller for tiden dark templar og får problemer når jeg plutselig får noen piler i ryggen av en ranger.. idet jeg kommer frem i close combat har jeg mistet så mye liv at de tar meg på noen få slag. For meg virker det nå som om ranger er veldig effektiv i PvP og er de jeg har sliti mest med hittil. Hvem mener dere er best i Pvp?
IntelAmdAti Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Som assassin sliter jeg med de som bruker tohåndssverd, hopper de rundt deg og utnytter den lange rekkevidden de har på sverdene er de vanskelige å treffe. Merker at alt som ikke hopper for mye rundt meg dør veldig, veldig fort.
zoby Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ranger er en av de sterkeste classene Det sier jeg etter erfaring, er assassin selv Endret 27. mai 2008 av zoby
Heradon Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Ja, rangers er farlige. Eneste ordentlig harde motstanden jeg har fått er fra rangers.
Carl M Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Bear Shamans er de eneste som så langt har vist seg som umulige å drepe. Men det er ganske mye som kan abuses til det urettferdige ennå. Carl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå