Gå til innhold

Age Of Conan Pcen på Komplett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
De ber deg om å åpne den. Men de kan gjerne fortelle deg nøyaktig hva som må ordnes på inni der, hvis du beskriver symptomene. Du får selvsagt lov til å sende den tilbake hvis du insisterer, men mine planer når jeg har en ny PC kretser ofte rundt bruk av den nye PC-en.

hehe ja det er jo noe av poenget da :D noen som har hørt noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig bra kundeservice komplett har, ringte dem og først satt jeg drit lenge i telefon. ringte og ringte, uten at noen tok den. Så når jeg endelig kommer fram, gikk det forsåvidt greit. Men pc'n min har blitt satt i produksjon og jeg vil få den i slutten av neste uke.

Men det som er så rart, en venn av meg som bestilte ganske lenge etter meg ringte også. Og de sa at han sin var ferdig mekka og var blitt sendt. Skulle få sin på torsdag. Og det kan jeg ikke skjønne når jeg har venta 2 uker lengere enn han.

Skrevet

Bestilte aoc pcn på søndag, endret en del. Håper at ikke det skal få konsekvenser for leveringsdatoen.. :p Spiller mest sannsynelig ingen rolle om du endrer eller ikke, men jeg ser hvertfall med bekymring på det folk skriver her om at ventetiden flere ganger har vært veldig lang. Håper virkelig jeg slipper å vente så lenge..

"Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-06-25

Estimatet gjelder kun standardkonfigurasjonen, og tar ikke hensyn til helger/helligdager."

innteressant....

Skrevet

Bestilt 29/5

Alle deler på lager 3/6

Sendt 18/6

Jeg regner med det blir de vanlige to til tre dagers leveringstid med posten. +1 dag avhengig av hvor fort de får ut hentelappen. Nå er jeg spent =)

Skrevet

Ringte Komplett nok en gang. PC'n var ikke påbegynt enda, og etter helga er det gått en hel måned siden jeg bestilte. Spurte om det gikk an å få litt prioriteringer der siden jeg har ventet ganske lenge. Så estimatet idag gikk fra 'slutten av denne uka' til 'slutten av neste uke'..

Temmelig frustrerende å se folk som bestiller uker etter meg og de får den omtrent med en gang, spesielt når delene til min maskin har vært på lager i 8 dager nå. Har jo forhåndsbetalt og jeg har kjøpt varer der til en sum over 120k, og aldri hatt problem med sendingstider der før.

Har vel møkka uflaks denne gangen :dontgetit:

Skrevet (endret)

Yes PC'en har endelig kommet =)

Bestilt 9.06

Sendt 19.06

10 dager ventetid er jeg fornøyd med :D

Endret av Oeseth
Gjest medlem-77217
Skrevet

Har nesten samme, bare litt bedre skjermkort, hk og cpu. Funker fjell, har 60-70 fps med at på full. ;)

Skrevet

"Frigjort for plukk" betyr at ordren er klargjort. Lagerpersonalet plukker ut varene du har bestilt. Siden du har bestilt en pc vil det ta et par dager før de sender den.

Skrevet
Har samme leveringsdato som dere, har ikke ventet så lenge. Bestilte for 1 uke siden, men venn av meg på jobben har fått PC-en. Han kjører absolutt alt på high, og lagger ikke. Han er veldig fornøyd med PC-en, eneste jeg gjorde var og velge en annen hd 1tb og annet kabinett.

Hvis dere ser på den andre komplett aoc PC-en og den til 9k så kan jeg ikke skjønne hvorfor den er så mye dyrere. Er jo identisk ram, og mye anna som er helt likt. Eneste store forskjellen er jo skjermkortet som jeg kan se. Men nå har heller ikke jeg så stor peiling på pc. Uansett ser fram til og begynne og spille aoc ;)

hvis han kjører ALT på høyeste, så tviler jeg sterkt på at han har en grell skjerm med høy oppløsning. 1920*1200 + 16xQA + Bloom = Brukbar FPS med et 9800GTX, da er jeg mektig imponert :D

Har Intel Core 2 Duo "Conroe" 2.4GHz, overklokket til 3.2Ghz, Corsair TWIN2X PC2-6400 2046, Asus P5B Deluxe S-775, også et XFX GeForce 8800 GTS 640Mb, overklokket. Kjører 1280x1024 med vel over 60fps (har ikke sjekket, men er ikke noe problemer med bildeoppdatering, så regner med 60+). Alt på høyest, såklart. Skal sjekke 1920x1440 imorgen med min 19" CRT.

Håper på å imponere. :thumbup:

Skrevet

Min ble sendt i dag ;P så får den vel på mandag. som er litt bittert, jobber fredag. men fri både lørdag og søndag så kunne trengt de to dagene til og levla ;P

Skrevet
Min ble sendt i dag ;P så får den vel på mandag. som er litt bittert, jobber fredag. men fri både lørdag og søndag så kunne trengt de to dagene til og levla ;P

kan du si hvor lang tid det tok for statusen endret seg fra "frigjort for plukk" til "sendt"?

Skrevet

i går når jeg stod opp, så var orderen endra fra åpen til frigjort for plukk. så når jeg våkna i morgens. var den sendt, så ikke noe mer enn en virkedag ,)

Skrevet
i går når jeg stod opp, så var orderen endra fra åpen til frigjort for plukk. så når jeg våkna i morgens. var den sendt, så ikke noe mer enn en virkedag ,)

får håpe det går like kjapt med meg :p

Skrevet

får håpe det går like kjapt med meg :p

Meg å ;) Håper at det var bare tull det komplett skrev at de får den inn den 23.6.2008 :hmm: Jeg bestillte dette på min::

Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning).

Strømforsyning: Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 8xSATA, SLI.

Hoverkort: MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, PCI-Ex16.

Prosessor: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan.

DDR2 RAM: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's.

Multikortleser/Diskettstasjon: USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk).

Harddisk: Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM.

Optisk leser/brenner: Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Black OEM.

Skjermkort: XFX GeForce 9800GX2 640M 1GB XT PCI-E PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP/HDMI, 640MHz.

OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon 32 BIT.

Så jeg håper jeg får den fort da ;) Gleder meg så sinnsykt :p

Skrevet

aran lang tid tok det før du fikk pakka med pc'n etter at det stod sendt? Lurer litt på om jeg kanskje burde begynne og ta backup av tinga på pc'n jeg sitter på nå og deretter formatere så jeg er klar. foreldra skal få gammle pc'n min ;P

Skrevet

Det tok bare en dag fra det sto sendt. Jeg fikk epost og henta den med en gang.

Den drar Conan som et uvær. Eneste jeg ikke har på maks er Shader, jeg er ikke sikker på hvor stor forskjell det er, men jeg kjører med 2.x istedet for 3.0 fordi det hakka på den siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...