Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har sett litt på perc

http://www.dell.com/content/topics/topic.a...=biz&~tab=2

 

the PERC 6/i adapter (which fits in a standard x8 PCIe slot supporting internal storage for Dell PowerEdge servers and Dell Precision™ workstations), and the PERC 6/i integrated card (which supports internal storage for Dell PowerEdge servers).

 

er det sånn at disse perc kortene begrenser seg til dell servere?

la oss si at vi har en IBMserver men vil ha noe utstyr fra dell som bruker perc interface... hvordan fungerer det? eller er det rett og slett properitær løsning som gjør at man må kjøre dell hele veien?

 

ps.. har ikke satt meg inn i Perc og utstyr som står at har perc interface.

Endret av ThorB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PERC -> PowerEdge Expandable RAID Controller. Laget for Dell, fungerer som regel i de fleste andre maskiner. Derimot ville jeg valgt et ServeRAID i en IBM Server og SMART-kontroller i en HP-server. Alle disse kontrollere benytter SCSI/SAS/SATA interface og det finnes så vidt jeg vet ingen propritære løsninger mtp "interface" som du kaller det.

Lenke til kommentar
PERC -> PowerEdge Expandable RAID Controller. Laget for Dell, fungerer som regel i de fleste andre maskiner. Derimot ville jeg valgt et ServeRAID i en IBM Server og SMART-kontroller i en HP-server. Alle disse kontrollere benytter SCSI/SAS/SATA interface og det finnes så vidt jeg vet ingen propritære løsninger mtp "interface" som du kaller det.

takk for svar!

 

;) ja så at forkortelsen stod for det.

det som forvirret meg litt var disse versjonnummerene.

det var derfor jeg lurte litt på om de hadde lagt inn noe propritære løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...