Gå til innhold

Student Rabbat på mac Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Hej jeg har nettop kjøpt med en HP maskin og angrer så nå skall jeg kjøpe meg en mac og lurte på jeg begynner på vidregående etter sommerferien kan jeg få student rabbat da?

 

og har hørt om n oe Developer connection eller noe og at man får rabbat hvis man kjøper det er det riktig?

 

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Student rabatten gjelder kun for høyere utdanning.

apple education information

 

Angående Developer connection finner du kanskje den informasjonen du søker her.

 

Men har du undersøkt om den videregående skolen du skal begynne på "støtter" mac`?

Enkelte skoler har kjipe nettverk som kan gjøre det vanskelig for mac eiere. (Selv begynner jeg på videregående skole til høsten og hadde planer om å kjøpe mac, men er nå usikker pågrunn av at det kan oppstå komplikasjoner og IT-avdelingen er ikke særlig begeistret for mac og de kan heller ikke så mye, men har selvfølgelig ikke helt bortvist mac siden du har mulighet til å kjøre alle program som er laget kun for windows via bootcamp osv. Nettverk problem skal for det meste være overkommelige men det kan værer at du må bruke en del tid på å få fikset problemet. Snakk med skolen før du går til innkjøp av en mac. Men fungerer mac fint på skolen er nok det et av de beste dataene du kan kjøpe.

 

Lurer på hvilken HP pc du har kjøpt og hvorfor du ikke er fornøyd(?)

Lenke til kommentar
Jepp du kan det. For jeg fikk bestilt min når jeg begynte på vidregående, men det var fra eplehuset.no

 

Eneste de trengte var studentbevis.. eller så(kommer an på om skolen kjører Mac o.l.) kan du kjøpe gjennom skolen, om de tilbyr det.

 

 

begynne på kokke skole så tviler på at de støtter mac :p men trenger man bare ikke student bevis? also har HP Pavilion noe jeg er fornøyd men angrer på at jeg ikke kjøpt mac :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...