Gå til innhold

Hvilken mobil for .. normalbehov?


Anbefalte innlegg

Jeg driver å titter etter ny mobil da min forrige er stjålet og sitter her med en del tankekors.

 

Jeg har bedre kompaktkamera enn noen mobil har kamera, ulempen er at jeg ikke lett kan sende et bilde jeg har tatt via mobilen. Eller er det noen god løsning ut over å swappe minnekort? blåtann, wifi etc som faktisk virker mer enn i teorien? Men uansett, trenger ikke mye til kamera.

 

Musikkfunskjoner har jeg ikke bruk for, er litt for voksen til å gå rundt med headsett og litt for lite på reise offentlig til å få behovet (og da har jeg laptop med).

 

Spill og programmer er egentlig veldig lite interessant. Eneste jeg bruker er opera mini for å sjekke yr.no, men som utvikler kan jeg vel så gjerne lage en wap-hjemmeside som gir meg alt jeg trenger.

 

Når det kommer til gps så har jeg allerede en flott bærbar sak.

 

Så basically er alt jeg trenger sms og ringe. Jeg trenger ikke imponere noen, men jeg liker at mobilen føles som et kvalitetsprodukt da jeg har som ønske at telefonen skal vare i flere år framover.

 

Så hva bør jeg gå for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Evt. K530, som er litt mindre og har bedre knapper. Koster litt mindre gjør den og.

 

K810 er en veldig fin telefon det, har den selv, men knappene flasser av nå, hatt den i ca. 10 mnd.

 

Jeg opplever ikke at knappene flasser av enda jeg bruker den ganske mye, samtidig som jeg har hatt den i ca. ett år. Men det kan jo være litt forskjellig fra mobil til mobil kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...