PyrionZ Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har akkurat kj;rt inn Windows XP x64 p[ pc en, men n[r jeg skal skrive n[ s[ ser dere at det Norske alfabetet ikke er igang. Jeg kryssa av for [ bruke dette under installasjon, hvordan endrer jeg det til Norsk ? Har ogs[ tr;bbel med [ f[ brukt Winamp, lyden funker p[ andre ting p[ pc en, men ikke i Winamp, hva er galt? Messenger vil heller ikke installeres, er det noe 64bits versjon av den? Kommer vel mer etterhvert tenker jeg.. Takker for svar; )
PyrionZ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Var det for skrifta eller? Nå fungerer tastaturet ordentlig iallefall, men mangler fortsatt Winamp og Messenger.
-Tommy Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det var for skrifta ja, det skifter mellom de tastatur språkene du har instalert.
iM'andY Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Var det for skrifta eller? Nå fungerer tastaturet ordentlig iallefall, men mangler fortsatt Winamp og Messenger. Har du husket å laste ned 64bit versjonen da?
PyrionZ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Lyden funker bare på realtec, ikke noen andre steder: S Noen som vet?
PyrionZ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Lasta ned 64bits driver til lydkortet, og da funka det: D Men Messenger 64bit funker ikke: S Noen som kan linke til en fungerende?
NuDimon Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Live messenger har ikke installer til XP x64. Men det finnes alternativer til MSN da. Pidgin f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå