Caze Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Noen andre som har fått denne feilmeldingen på konto-siden sin? Først ble jeg dobbelfakturert, så jeg sendte mail til support. Fikk en intetsigende standardmail tilbake (23. mai). Sjekket kontoen i dag, og nå ser det ut til at dobbel-trekket er fjernet, MEN AoC-kontoen har status "Frozen" og når jeg velger "Reactivate" så kommer ""The request could not be completed. Please try again in a while". Har prøvd å reaktivere den 3-4 ganger de siste 3 timene uten hell. Har også lagt inn kredittkort-info omigjen. Har ennå ikke fått noe svar fra Funcom i det hele tatt - utover auto-emailen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå