Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en slår seg av.


Anbefalte innlegg

PC-en min driver og slår seg av hele tia når jeg prøver og installere K Lite Mega Codec pack. samme sekund som jeg klikker på exe fila rebooter PC-en. jeg rekker og se blå skjerm, eller Memory Dump eller hva det heter i et halvt sekund før skjermen blir sort og PC-en starter opp på nytt.

jeg dreit i det og tenkte og ta det seinere, men så kikka jeg på http://www.yougamers.com/gameometer/10252/ for og skjekke hvordan Conan ligger ann på PC-en min så skjedde samme driten igjen. sånn bare for og skjekke prøved jeg et par ganger til og samme skjedde :S

 

når jeg formaterte for og installere xp hadde jeg ubuntu installert og, denne er fortsatt i boot menyen pluss det er mange oppdateringer jeg ikke får som windows mediaplayer 11, internet xplorer 7 og noen sikkerhets oppdateringer

:no:

noen som har en ide om hva det kan være?

 

resatte foresten BIOS nå i sta så nå virker ikke tastaturet under oppstarten så jeg får ikke trykt for og boote fra cd så jeg kan ta windows repair. sigh... noen som vet hva jeg må skru på i bios for og få det til og virke? er usb tastatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...