Crysis Fan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 er det trygt å last ned modder osv. fra gamespot.com? når jeg var der stod det at internet explorer hadde blokert siden fra å laste ned ting.
bjerkman Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 er det trygt å last ned modder osv. fra gamespot.com? når jeg var der stod det at internet explorer hadde blokert siden fra å laste ned ting. det er trygt
Aasgaard Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Vil tro det ligger en betydelig større risiko i å benytte Internet Explorer, enn i å laste ned demoer fra anerkjente sider, ja.
Crysis Fan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 hva mener du? at det er trygt å laste ned fra kjente sider? eller at jeg må ha annet enn windows explorer?
Anech Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 tror nok han mener en kombinasjon Slike sider er trygge å laste ned fra, men Internet explorer er en virusmagnet =)
Crysis Fan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 menert dere at jeg burde laste ned mozilla firefox eller noe annet?
niconude Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Jeg lastet ned S-Mod til Half Life for noen dager fra Gamespot og fant det jeg var ute etter. Har alltid syntes at HL2 ble litt for enkelt seøv på 'hard'. Dersom det er noen half life fans her som ikke har testet denne kan jeg sterkt anbefale en test. Her ligger en utfordring! Modden legger til flere fiender (nye og oppdateringer av gamle), nye våpen og lyder. Spillet er blitt mange mange hakk vanskeligere! Nice! Gamespot er en av de beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå