Gå til innhold

AoC: problem med lyden


Anbefalte innlegg

hallo, alle sitter vel å spiller age og conan:). jeg fikk et problem med lyden min etter at jeg tok ut det gammel lyd anlegge mitt og satte om den jeg bruker til tven. men kanskje jeg har vært litt dum jeg tok ut den i mens spille var på, har noen en løsning på dette her. alt er som normal unatt stemmene til de som gir quest, så hva har sjedd? jeg syns det er greit å ha med stemmene på spille det gir mer liv oppe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk lyd instillingene i Aoc, se om det er satt til surround. Om det er satt til surround går dialogene i center kanalen og du vil ikke høre det om du ikke har en center kanal.

hva menner du med dialogene og center kanalen, jeg er ikke flikk på dette beklager.

Lenke til kommentar

Dialoglyden min ble plutselig borte når jeg var igang med Conell's Vally(?). Restarta osv men fortsatt borte. Har ikke anelse hvordan det skjedde, det ene øyeblikket snakket jeg med en som hadde stemme, mens neste kar og alle etter der igjen hadde det ikke.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd AoC før, men tror jeg kan hjelpe. Gå til lydinnstillingene i Age of Conan og velg stereo eller hva du bruker nå. I "vanlig" surround har du en høyttaler foran deg, 2 foran på siden, 2 bak på siden og en Bass. Hvis det er stilt inn på surround, men du bare har to høyttalere får du ingen konversasjon fordi den høyttaleren stemmene skal komme fra er borte.

 

Om dette løser problemet vet jeg ikke, men du kan alltids prøve :)

Lenke til kommentar
Sjekk lyd instillingene i Aoc, se om det er satt til surround. Om det er satt til surround går dialogene i center kanalen og du vil ikke høre det om du ikke har en center kanal.

hva menner du med dialogene og center kanalen, jeg er ikke flikk på dette beklager.

 

Trykk F10, Audio Options > Performance, sett Speaker Setup til Stereo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...